آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

واکنش محمد دادکان به برخورد صداوسیما با کیمیا علیزاده: مجری تقصیری ندارد؛ از پشت صحنه می‌گویند این حرف‌ها را بزنید

۳۴ ورزشکار ایران از این مملکت رفتند؛ چه کسی باعث شد این‌ها بروند؟

کیمیا علیزادهمحمد دادکان گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند در مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی آن کسی که برنده شد فلانی بود یا فلانی بازنده. نه! بازنده اصلی صداوسیماست.

او به اعتماد گفت: بازنده اصلی آن مجریانی هستند که می‌آیند آن حرف‌هایی که هیچ ارزشی ندارد می‌زنند. البته مجری هم تقصیری ندارد. مدیر یادش می‌دهد. آن برنامه‌ریز، کارگردان و آن کسانی که پشت صحنه هستند به مجریان می‌گویند این حرف‌ها را بزنید.

او افزود: پیغمبر خدا کسانی که در جنگ آدم می‌کشتند را به ازای سوادآموزی به مسلمانان آزاد می‌کرد. دین ما این را می‌گوید. نه اینکه یک نفر دوست ندارد برای ما بازی کند و از ایران رفته بیاییم او را بزنیم و بگوبیم و له کنیم. اصلا دین ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. ماکزیممش این است که بی‌تفاوت بگذریم.

دادکان ادامه داد: تازه یک علامت سوال بزرگ هم این وسط هست. چه کسی باعث شده آن‌ها بروند؟ همین‌هایی که امروز سرکارند همه ورزشکاران را فراری دادند. ۳۴ ورزشکار ایران از این مملکت رفتند. یا ترک تابعیت کردند یا پناهنده شدند. کی باعث شد این‌ها رفتند؟ کی رفت سراغ‌شان؟ همه این‌ها خطاکار بودند رفتند؟ در تاریخ ثبت شده که همین خانم علیزاده چهار سال پیش کیمیای ایران بود. بانوی اول ایران بود. چه و چه و چه بود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا