آخرین خبرهااستان ها

از ۷۰ زوج جوان هلال احمری در استان گیلان تجلیل شد

تدبیرشرق/همزمان با هفته ازدواج، از ۳ زوج جوان به نمایندگی از ۷۰ زوج جوان هلال احمری گیلان، با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و معاونت حوزه جوانان این جمعیت، با عنوان طرح ملی همسفر تا بهشت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تجلیل شد.سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به جایگاه ازدواج در جامعه اسلامی گفت: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

غلامی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ فردی پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می بالد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن قدردانی از توجه و نکته سنجی سازمان جوانان، گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین چهری اظهار داشت: زندگی ارزشمند و با سعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

گفتنی است؛ این مراسم به صورت همزمان در ۱۶ شعبه جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار و از ۷۰ زوج هلال احمری با هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا