آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

انتقاد احمدی سنگری از نبود محدودیت برای مسافرت در تعطیلات اخیر

جاده شمال از ایام عید هم شلوغ تر بود | نه نظارتی انجام می‌شد نه مانع و جریمه ای بود

محدودیتنماینده مردم رشت با انتقاد از اینکه جاده تهران به رشت در تعطیلات چندروزه اخیر مانند ایام عید شلوغ بود، گفت: متاسفانه در این مسیر نه نظارتی انجام می‌شد نه مانع و جریمه ای، در واقع هیچ ممانعتی را برای سفر مردم شاهد نبودم.

به گزارش تدبیرشرق, محمدرضا احمدی، در خصوص سفرهایی که در تعطیلات اخیر به شمال کشور انجام شد، گفت: متاسفانه این تعطیلات برای کنترل ویروس هیچ تاثیر مثبتی نداشت، هنگامی که در این زمان برای بازگشت به حوزه انتخابیه از تهران اقدام کردم شاهد بودم که جاده از ایام عید هم شلوغ تر بود و در این مسیر از تهران تا استان گیلان در ترافیک بودیم.

نماینده مردم رشت افزود: متاسفانه در این مسیر نه نظارتی انجام می‌شد نه مانع و جریمه ای بود، در واقع هیچ ممانعتی را برای سفر مردم شاهد نبودم، متاسفانه مسئولین این حوزه فقط سخن می گویند ولی در عمل چیزی را شاهد نبودیم، وقتی چندین روز را تعطیل می کنند باید از سفرکردن ها هم جلوگیری می‌کردند و از ورود خودروهای غیر بومی به استان ها ممانعت به عمل می‌آوردند.

احمدی با بیان اینکه حوزه انتخابیه بنده وضعیت خوبی ندارد، عنوان کرد: متاسفانه با انجام این سفرها وضعیت ما در زمینه شیوع کرونا بدتر خواهد شد، مردم باید توصیه ها را رعایت می‌کرند و این مدت از سفر کردن ها و مهمانی ها پرهیز می‌کردند، البته دولت هم باید محدودیت ایجاد می‌کرد که متاسفانه اینکار انجام نشد، با این وضعیت زنجیره شیوع کرونا قطع نخواهد شد. خود ما مردم همه باید دست به دست هم بدهیم و فعلا از مسافرت ها و همنشینی ها پرهیز کنیم دولت هم باید نظارت های خود را تشدید کند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا