آخرین خبرهااستان ها

حاکمیت ظلم جوامع بشری را فرا گرفته است | دولت برنج وارداتی را وارد بازار نکند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز عید قربان:

تدبیرشرق/

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید قربان با تبریک فرا رسیدن این عید سعید اظهار کرد: قربان عید بندگی و تسلیم خدای تعالی است.

وی به تسلیم حضرت ابراهیم علیه السلام در اجرای امر الهی اشاره کرد و افزود: ابراهیم علیه السلام فرزندان خود را سفارش به تسلیم در برابر خدای متعال کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می شود، تصریح کرد: امروز حاکمیت ظلم جوامع بشری را فرا گرفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به وضعیت کشاورزان استان گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به موعد روی کار آمدن دولت جدید، به وزرای صمت و جهاد کشاورزی عرض می کنم برنج وارداتی را وارد بازار نکنند.

وی با اشاره به اینکه اگر برنج وارداتی بازار شود کشاورزان نمی توانند محصول خود را به قیمت مناسب عرضه کنند، بیان کرد: بیشتر کشاورزان گیلانی تک محصولی هستند و انتظار داریم دولت سه ماه پاییز را به کشاورزان فرصت دهد تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به آسیب بلایای طبیعی مانند خشکسالی به کشاورزان اشاره کرد و یادآور شد: محصول بعضی از کشاورزان ۳۰ تا ۴۰ درصد آسیب دیده و در این راستا بیمه گران محصولات کشاورزی راهکارهایی ارائه دهند تا کشاورز آسیب دیده بتواند خسارت خود را جبران کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا