آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

وضعیت اسفناک سالن ۲۲ بهمن لنگرود و بی خیالی مسؤولین ورزشی + عکس

سالن ۲۲ بهمنتعدادی از شهروندان لنگرود و ورزشکاران با ارسال عکس و فیلم از وضعیت این سالن اعتراض کرده و ازعدم توجه مسوولین به وضعیت این سالن گلایه کرده‌اند و متاسانه صدای ورزشکاران لنگرودی را ظاهرا کسی نمی‌شوند و توجهی نمی‌کند.

به گزارش تدبیرشرق، سالن ورزشی ۲۲ بهمن یکی از سالن‌های چند منظوره ورزشی است که حدود ۱۸ سال پیش افتتاح شد تا علاقه مندان ورزشی بتوانند از این فضا استفاده کنند.

قرار بود که این سالن برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و ورزش‌کاران باشد که آن روزها ادعا می‌شد که این سالن بر طبق اصول و قواعد استاندارد ساخته شده ولی امروز وضعیت این سالن با فضای استاندارد فاصله زیادی دارد.

تعدادی از شهروندان لنگرود و ورزشکاران با ارسال عکس و فیلم از وضعیت این سالن اعتراض کرده و ازعدم توجه مسوولین به وضعیت این سالن گلایه کرده‌اند و متاسانه صدای ورزشکاران لنگرودی را ظاهرا کسی نمی‌شوند و توجهی نمی‌کند.

این سالن طی سال‌های گذشته از طریق مزایده به بخش خصوصی سپرده شده و طبق آخرین شنیده‌ها در این چند سال هزینه‌ای توسط مسوولین ورزشی برای نگه داری این سالن نشده است.

آیدا کاظمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه حال این روزهای تنها سالن استاندارد شهرمان خوب نیست، اظهار کرد: حدود ۱۸ ماه پیش این سالن را از طریق مزایده در اختیار گرفتم که کارهای داخلی سالن را همسرم انجام می‌دهد که سالن دارای هزینه‌های زیادی است که در طی این مدت دیدارهایی با رئیس اداره ورزش لنگرود و نماینده مردم لنگرود در مجلس و اداره کل ورزش گیلان انجام دادیم ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش گیلان اعلام می‌کند که بودجه ندارد، گفت: بنده اعلام کردم که حاضرم هزینه‌های سالن را پرداخت کنم و در مقابل از چک‌هایی که در نزد اداره کل است مبالغ کسر شود ولی با این پیشنهاد موافقت نکردند.

مدیر سالن ۲۲ بهمن شهرستان لنگرود با بیان اینکه مذاکراتی با نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز برای کمک به بهبود شرایط سالن انجام شد که وعده دریافت بودجه برای تعمیر اماکن کردند ولی تاکنون میسر نشد، افزود: مسوولین اعلام می‌کنند که سالن در اختیار بخش خصوصی است و سوال من اینجاست که طی تمام این سالها، سالن دست بخش خصوصی بود و خواهد ماند یعنی مسوولین نباید هیچ حرکتی برای بهبود و نگه داری سالن‌ها انجام دهند؟

کاظمی مقدم با بیان اینکه در حال حاضر تنها سالن استاندارد لنگرود، فاقد سیستم گرمایشی و سرمایشی و میله والیبال است، تصریح کرد: تمام کف‌پوش سالن پاره شده، تمام شیشه‌های سالن شکسته بود که روز اول با هزینه شخصی درست کردم و الان بازم چندتا شکسته، سقف سالن از سه نقطه در زمان بارندگی چکه میکرد، بیش از نصفی از لامپ‌های سالن سوخته که به هزینه شخصی در ابتدای تحویل سالن درست کردم و اکنون دوباره تعداد زیادی لامپ سوخته است.

وی با اشاره به دیگر مشکلات سالن ورزشی ۲۲ بهمن بیان کرد: درب‌های یکی از سرویس‌های بهداشتی نزدیک چندساله به بهانه پربودن طاق فاضلاب بسته هست، یکی از میله‌های بسکتبال در شُروف شکستن است، تیرهای دروازه فوتسال چندساله که ترک خورده و تا کنون ۲ بار تور دروازه فوتسال رو به هزینه شخصی خود تعویض کردم.

مدیر سالن ۲۲ بهمن شهرستان لنگرود با بیان اینکه تمام این هزینه‌های شخصی را بخاطر دل خودم و بخاطر جوانان شهرم انجام دادم و هیچ توقعی از کسی ندارم، افزود: ایکاش در کنار یا به جای هزینه میلیاردی برای ساخت سالن زورخانه، یک هزینه میلیونی هم برای بازسازی سالن‌های ورزشی لنگرود در نظر گرفته می‌شد.

کاظمی مقدم خطاب به مسوولین ورزشی شهرستان و استان گیلان گفت: اگر بودجه‌ای ندارید اینجانب حاضرم با نظارت یک نماینده از سوی خودتان کلیه هزینه‌های بازسازی سالن ۲۲ بهمن شهرستان لنگرود که تنها سالن استاندارد این شهر بود بخاطر جوانان ورزشی شهرم انجام دهم و در قبال آن از پرداختی‌های اینجانب به اداره کل استان کسر گردد.

سالن ۲۲ بهمن

سالن ۲۲ بهمن

سالن ۲۲ بهمن

سالن ۲۲ بهمن

سالن ۲۲ بهمن

سالن ۲۲ بهمن

/لنگرخبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا