آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

چراغ سرخ سقوط برای چوکا تالش / تساوی چوکا مقال پارس جنوبی

چوکادر هفته سی و دومم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میزبان خود پارس جنوبی جم رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش تدبیرشرق، پارس جنوبی جم  و چوکای تالش در هفته سی و دوم  از لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه تختی جم مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

چوکای تالش که وضعیت خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارد، پس از کناره گیری مهدی پاشازاده توانسته با فرشاد پیوس از 4 مسابقه مقابل تیم های خوشه طلایی، نود ارومیه، استقلال ملاثانی و بادران 8 امتیاز بگیرد .

فرشاد پیوس سرمربی چوکا تالش برای این دیدار همانند دیدار هفته گذشته خود، آیدین قویدل، پرهام جوادی ، کنعان طاهرزاده، امیرحسین صالحی، محمد جعفری، ایمان شوریابی، حسین پاپی، مهدی محمدیاری، حمید خدابنده لو، سعید خردمند و امیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.
محمد نصرتی ملی پوش سال های نه چندان دور تیم ملی ایران و سرمربی پارس جنوبی برای این دیدار ، نیما علیپور ، بهروز هوشمند ، عرفان قهرمانی ، یونس اکبری ، محمد عبادزاده ، محمد جواد آزاده ، کیانوش میرزایی ، سید سجاد موسوی ، میلاد قربانزاده ، علی فاتح و یاشار احمدی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

دو تیم با انگیزه بالا به میدان آمده بودند، دیداری که با حضور فرشاد پیوس و محمد نصرتی مسابقه ای با حضور مربیانی به شمار می روند که پرسپولیسی به شمار می روند ،چوکا برای فرار از منطقه سقوط و پارس جنوبی برای صعود به جمع تیم های بالای جدول  که در پایان این تساوی به نفع هیچ کدام از دو تیم نبود.
تیم چوکای تالش با ارائه یک بازی منطقی توانست بازی خوبی ارائه دهد و  شاگردان پیوس توانستند توسط سعید خردمند به گل برتری دست یافتند اما نتوانستند این برتری را تا پایان بازی حفظ کنند و در دقایق پایانی برد خود را با تساوی یک بر یک عوض کردند و به شرایط سقوط به دسته دوم فوتبال ایران بیش از پیش نزدیک شدند.

تاکنون فقط سقوط گل ریحان به دسته دوم قطعی شده و همچنان چند تیم برای لیگ برتری شدن می جنگند. این در شرایطی است که در رتبه های پایینی نیز رقابت شدیدی برای ماندن جریان دارد.

تیم فوتبال چوکا تالش از سی و دو  بازی با سی و چهار امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ دسته یک قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در دوشنبه  بیست و یکم تیر در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل قشقایی شیراز برگزار می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا