آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

گودرزوند چگینی: حفظ نیروهای کارآمد و توانمند در بدنه اجرایی کشور در اولویت قرار بگیرد امیدوارم در کابینه دولت سیزدهم حداقل ۲ الی ۳ وزیر گیلانی دیده شود

نیروهای کارآمدنماینده مردم رودبار در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: حفظ نیروهای کارآمد و توانمند در بدنه اجرایی کشور در اولویت دولت سیزدهم قرار بگیرد.‌

به گزارش تدبیرشرق,به نقل از خانه ملت، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی (چهارشنبه ۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد و تبریک به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری سیزدهم، گفت: امید است رییس جمهور دولت جدید با توجه به رویه هنگام ورود به انتخابات به عنوان فردی مستقل و شخصیت‌شان که فراتر از چارچوب‌های جناح‌بندی‌های مرسوم کشور است، در انتخاب کابینه تحت فشارهای منفعت طلبان و فرصت‌طلبان قرار نگیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رأی به شما، رأی به شخصیت، کارآمدی، سوابق کاری، اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصابات متعدد، فسادستیزی، استقلال و فراجناحی بودن شما بوده است لذا انتظار می‌رود کابینه‌ای کارامد، انقلابی، مجرب و متخصص، جهادی و با روحیه تلاش مضاعف برای جبران عقب‌ماندگی‌های برنامه توسعه کشور باشد.

وی ادامه داد: کابینه‌ای که شرایط کشور را درک کند و ضمن استفاده از منابع سرشار داخلی و تعامل با سایر کشورها را بر اساس اصل عزت پیش ببرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تقویت و حفظ نیروهای کارآمد و توانمند در بدنه اجرایی کشور باید در اولویت قرار بگیرد.

گودرزوندچگینی خطاب به رییس جمهور منتخب، گفت: تیم اقتصادی شما، موتور محرک دولت در اجرا است که مستقیما با معیشت مردم سر و کار دارد. انتخاب این تیم از میان نخبگان مهم‌ترین پاسخ به اعتماد مردم در انتخابات است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معوقاتی که مردم در زمینه معیشت دارند، می‌تواند در یک دوره چهارساله، امید به حضور در انتخابات دوره بعد را پررنگ کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم خدایی ناکرده با اطلاعات ناقص و جهت‌گیری ناصواب عده‌ای فرصت طلب و انقلابی‌نما، زمینه حذف نیروهای کارآمد و متخصص را به نفوذی‌ها و کسانی که در طول خدمتشان شکست‌های متعدد عشقی داشتند، ندهید.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مبنای مدیران اجرایی را احکام انتخاباتی برای عده‌ای خاص قرار نگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: شنیده می‌شود افرادی در حال تیم‌سازی خود هستند که هیچ نقشی در انتخابات نداشته و هیچ وقت در میان مردم نبودند. رشد و بالندگی کشور وابسته به استفاده سرمایه ملی انسانی است.

گودرزوندچگینی گفت: استان گیلان سرشار از منابع انسانی است، امیدوارم در کابینه دولت سیزدهم حداقل ۲ الی ۳ وزیر گیلانی دیده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم از اعتماد مردم به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمایشات رهبر انقلاب را نصب العین قرار دهند و در فکر و تلاش برای رفتن به دولت نباشند و وظیفه خطیر نمایندگی را در مجلس با عشق و علاقه انجام دهند.

وی در تذکری به وزیر نیرو، ادامه داد: درخواست می‌شود به وضعیت آب و فاضلاب رودبار توجه ویژه‌ای شود؛ متاسفانه بسیاری از روستاها با مشکلات کم آبی برخوردار هستند و با تانکر به آن‌ها آبرسانی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، افزود: درخواست می‌شود راه‌های روستایی شهرستان رودبار مورد توجه قرار بگیرد.

گودرزوندچگینی گفت: همچنین درخواست می‌شود وزارت صمت به فعال‌سازی معدن رودبار توجه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان از مسئولان منابع طبیعی می‌خواهم روستائیان را بخاطر مشاغلشان تحت فشار قرار ندهند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا