آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

جانشین فرمانده‌ سپاه: اثر تحریم‌ها بر سر سفره مردم از ۱۱ سال پیش نمایان شده

تحریم‌سردار فدوی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب مورد تحریم، تهاجم و دشمنی آمریکا بوده است، گفت: هیچ‌گاه تحریم آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنان علیه ایران تعطیل نشده است. وی با یادآوری اینکه “از ۱۱ سال پیش اثر تحریم‌ها بر سر سفره مردم نمایان شده است”، ادامه داد: در این شرایط مردم ایران روی پای خود ایستادند و دشمنان ما احساس ترس می‌کنند و بعد از هر سختی یک آسانی وجود دارد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها از “ایستادگی مردم ایران” احساس ترس می‌کنند، گفت: تحریم‌ها علیه ایران هیچ‌گاه تعطیل نشد.

سردار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) که صبح امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از جنایت‌های علنی که آمریکا نمی‌تواند از زیر مسئولیت آن شانه خالی کند شلیک به هواپیمای مسافری ایران در تیر ماه ۱۳۶۷ است که از روی استیصال و ترس این کار انجام شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها علی‌رغم اینکه می‌دانستند این هواپیما مسافربری است نگرانی وحشتناکی داشتند و همه سیستم‌های ناو و کنترلی آن‌ها تأیید کردند که این هواپیمای مسافربری است، اما باز هم به این هواپیمای مسافربری شلیک کردند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این جنایت با فضاسازی رسانه‌ای و ایجاد امنیت روانی قابل توجیه نیست، تصریح کرد: برخی از آمریکایی‌ها هم به این جنایات اذعان دارند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با ابراز اینکه “به‌برکت انقلاب اسلامی توفیق به وجود آمده است که خدمت کنیم”، تصریح کرد: البرز سرزمین شهدای بسیار زیادی و گرانقدری است که در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب مورد تحریم، تهاجم و دشمنی آمریکا بوده است، گفت: هیچ‌گاه تحریم آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنان علیه ایران تعطیل نشده است.

وی با یادآوری اینکه “از ۱۱ سال پیش اثر تحریم‌ها بر سر سفره مردم نمایان شده است”، ادامه داد: در این شرایط مردم ایران روی پای خود ایستادند و دشمنان ما احساس ترس می‌کنند و بعد از هر سختی یک آسانی وجود دارد.

سردار فدوی با تأکید به اینکه موفقیت پاسداران مرهون زحمات خانواده‌های آنهاست، گفت: امیدوارم که فرمانده جدید استان البرز با این ظرفیت موفق باشند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا