آخرین خبرهاخبر داغفرهنگی و هنری

علی حلوی دبیر جشنواره هفت اظهار داشت: اختتامیه هشتمین جشنواره هفت چهارم تیر در صومعه سرا با تقدیر از آثار برگزیده تصویری و نمایشی برگزار میشود

جشنواره هفتهشتمین جشنواره هنری هفت (بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور) این روزها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا و پلاتو آموزشگاه سینمایی هفت در حال برگزاری است.

این جشنواره که بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور محسوب می شود، با بخش های متنوع اعم از اکران فیلم و کلیپ، نمایش های بزرگسال و کودک، دوبله، رادیو تئاتر، نمایشنامه خوانی و… تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت.
علی حلوی دبیر جشنواره و مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در گفتگوی کوتاهی درباره کم و کیف برگزاری هشتمین جشنواره هفت توضیحاتی ارائه کرد.
وی با بیان اینکه هشتمین جشنواره هفت با شرایطی متفاوت در شهرستان صومعه سرا آغاز به کار کرد افزود: با توجه به اینکه ما با منع تردد شبانه مواجه شده ایم، بالاجبار تا ساعت ۲۰ هرروز مجبور به پایان اجراها هستیم و به همین دلیل روزهای برگزاری جشنواره افزایش یافته و قرار شد ما جشنواره را در چند مرحله برگزار کنیم.
هفته جاری هفته پایانی جشنواره است و روز جمعه ۴ تیر آیین اختتامیه آن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تاکنون اکران فیلم های کوتاه به پایان رسیده، اجرای اتودهای نمایشی، نمایشنامه خوانی ها و… هم به پایان رسیده است. در حال حاضر اجرای نمایش های بخش تئاتر پیشرفته باقی مانده است که در طول این چند روز به روی صحنه خواهند رفت.
دبیر جشنواره هفت اظهار داشت: امسال بخش های مختلفی را در جشنواره شاهد بودیم. بخش کودک و نوجوان، سینمایی بزرگسال، سینمایی کودک و نوجوان، رادیو تئاتر، دوبله زنده، اتودهای نمایشی، نمایش کمدی، نمایشنامه خوانی، نمایش بلند و… بخش هایی بودند که در هشتمین جشنواره به نمایش در آمدند و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد.
مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در پایان راجع به برگزاری مزاسم اختتامیه جشنواره هم بیان کرد: در آیین اختتامیه برگزیدگان آثار تصویری در بخش های بهترین بازیگر زن، مرد، بهترین کلیپ و فیلم کوتاه و… که با رای هیات داوران مشخص خواهد شد معرفی می شوند‌. در بخش تئاتر به آثار برگزیده تئاتر و نمایشنامه خوانی تندیس هایی به گروههای نمایشی اهدا خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا