آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

به مناسبت دهه کرامت؛ از ۴ اثر فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد

دهه کرامتبه مناسبت دهه کرامت از ۴ اثر فرهنگی توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد.

به گزارش تدبیرشرق، در جلسه ای که با حضور جمعی از هنرمندان در سالن جلسات شهرداری رشت برگزار شد، از ۴ اثر فرهنگی شهرداری رشت رونمایی شد.

بابک رمضانی رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه به ضرورت تولید و انتشار آثار فرهنگی و آموزشی با استفاده از ظرفیت موجود تاکید و عنوان کرد: هیات مدیره سازمان از چنین آثار فرهنگی و آموزشی حمایت و استقبال خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت در این جلسه همچنین با اشاره به تقویت برنامه های فرهنگی خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر با هنرمندان و شهروندان در راستای برنامه های فرهنگی شد.

یاسر محجوب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به شبیخون های فرهنگی از سوی دشمنان برای جامعه هدف سنین پایه عنوان داشت: در این خصوص در قدم اول با مشارکت موسسه سراج دو اپلیکیشن میوه ها و حیوانات بصورت سرگرمی و آموزشی برای نونهالان طراحی گردید.

وی افزود: در این اپلیکیشن نونهالان میتوانند بصورت آهنگین با میوه ها و حیوانات آشنایی پیدا کنند و همچنین در آینده نیز در حوزه آموزش شهروندی و فرهنگ سازی اپلیکیشن های جدید تولید خواهد شد.

در ادامه جلسه نیز جمعی از هنرمندان به ارائه دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه از دو اپلیکیشن پوستری از کارگاه پوستر “مهر رضوی دو” و نماهنگ زیارت ماه نیز به مناسبت دهه کرامت رونمایی شد.

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

دهه کرامت

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا