آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

افزایش مصرف برگه تعرفه رأی در گیلان

برگه تعرفه رأیاستاندار گیلان با اشاره به افزایش مشارکت گیلانی‌ها در انتخابات امروز، گفت: تاکنون برگه‌های تعرفه رأی بیشتری نسبت به انتخابات گذشته در گیلان مصرف‌شده و پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم در عصر امروز بیشتر نیز بشود.

به گزارش تدبیرشرق، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در شهرستان آستانه‌اشرفیه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حسب تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای ساعات صبح همه عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی حاضر شدند و فرآیند آغاز رأی‌گیری به شایستگی انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان آستانه‌اشرفیه علاوه‌ بر انتخابات شورا و ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در همین ساعات نخست برگ تعرفه مصرف‌شده نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشتیم که نشان می‌دهد مردم با بینش استان، با تأسی از رهبر معظم انقلاب، کوشش کردند تا همین ساعات قبل از ظهر با مراجعه خوب خود به شعب اخذ رأی آرای خود را به شعب بیندازند و حماسه‌ای دیگر در نظام جمهوری اسلامیبیافرینند.

نماینده عالی دولت در گیلان با پیش‌بینی افزایش حضور گیلانیان در انتخابات در ساعات عصر، گفت: با خنک شدن هوا در عصر، حضور بیشتری را در شعبات اخذ رأی شاهد خواهیم بود لذا درخواست داریم مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین ساعات با مراجعه به شعب رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

زارع با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در تمام شعبات رعایت می‌شود، افزود: تمهیداتی نظیر حذف اثر انگشت و وجود مواد ضدعفونی‌کننده نشان‌دهنده این است که اطمینان خاطر لازم جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی وجود دارد.

استانداری گیلان به منظرو بازدید از روند برگزاری انتخابات در شهرستان آستانه‌اشرفیه که امروز علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را نیز تجربه می‌کند، حضور یافت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا