آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل آبفای گیلان؛ شرکت آب و فاضلاب گیلان برنامه زمان بندی برای قطعی آب شرب ندارد

قطعی آبمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز با اعلام اینکه هیچ برنامه و جدول زمان بندی برای قطعی آب شرب وجود ندارد، گفت: ممکن است در برخی مناطق، همچون روزهای دیگر سال حوادثی در تاسیسات و شبکه های آبرسانی اتفاق افتد.

به گزارش تدبیرشرق, سید محسن حسینی با بیان اینکه در فرآیند خدمات رسانی به مشترکین محترم، مواجهه با حوادث و اتفاقات در شبکه ها و تاسیسات آبرسانی و رفع آنها مانند مواردی از شکستگی ها، تعمیر و تعویض پمپ ها و بهسازی چاه ها امری اجتناب ناپذیر است، افزود: در صورتی که ترمیم موارد حادثه دیده منجر به اُفت شدید فشار و یا قطعی آب شرب منطقه ای شود، توسط دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان در قالب اطلاعیه از صدا و سیما، ارباب جراید و شبکه های اجتماعی به استحضار مردم عزیز رسانده می شود که این روال در طول سال های ماضی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر اینکه این شرکت هیچگونه برنامه زمان بندی و از پیش تعیین شده و جدولی در خصوص قطعی آب شرب ندارد، افزود: بدیهی است در صورت بروز حوادث شکستگی در خط انتقال و شبکه توزیع آب ، شاهد قطعی آب در مناطق تحت تأثیر خواهیم بود که ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی مردم عزیز استان در ساعات رفع حادثه، مجموعه آبفای گیلان تلاش می نماید، رفع حوادث در حداقل زمان ممکن انجام شود.

وی همچنین افزود: همه منابع تولید آب شرب گیلان با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار دارند و در مجموع از ۸ هزار لیتر بر ثانیه تولید آب استان، حدود ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر بر ثانیه، معادل ۷۰ درصد توسط تصفیه خانه های آب و حدود ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه معادل ۳۰ درصد توسط منابع آب زیرزمینی شامل ۶۴۸ حلقه چاه و ۵۸۰ دهنه چشمه در حال تامین است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به کاهش بارندگی در کشور به ویژه در سطح استان گیلان و تأثیر آن بر کاهش دبی چشمه ها و چاه های منطقه تصریح کرد: پیش بینی می شود ۳۱۳ روستا با تنش آبی مواجه باشند که همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف آب در برون رفت از شرایط تنش آبی بسیار حائز اهمیت است .

حسینی تأکید کرد: مدیریت مصرف به معنای مصرف نکردن آب نیست، بلکه ما از مردم عزیز تقاضا داریم تا از مصارف غیرضروری پرهیز و از این نعمت مهم، بهینه استفاده کنند.

وی همچنین افزود: اخبار و اطلاعیه های شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق پایگاه خبری این شرکت به آدرس https://news.gpww.ir/ و همچنین صفحه اینستاگرام به آدرس abfagilan برای عموم مردم قابل مشاهده است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز ۱۲۲ این شرکت، تصریح کرد: هم استانی های عزیز گزارشهای مربوط به حوادث و اتفاقات آب را از طریق شماره تماس ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران واحد حوادث و اتفاقات نسبت به رفع حادثه، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

/

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا