آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار رشت خبر داد: ۱۷ ویژه نامه بزرگداشت دهه کرامت دررشت

دهه کرامتشهردار رشت با بیان اینکه برنامه های متنوعی در گرامیداشت دهه کرامت پیش بینی شده است، از برگزاری ۱۷ ویژه برنامه در شهر رشت خبرداد.

سید محمد احمدی در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به ولایت مداری گیلانیان در طول تاریخ اشاره کرد و اظهارداشت: گیلانیان به ویژه مردم شهر رشت ارادت خاصی به خاندان اهل بیت(ع) از جمله امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دارند و دهه کرامت فرصت مغتنمی جهت عرض ارادت به خاندان اهل بیت(ع) است.
شهردار رشت با بیان اینکه برنامه های متنوعی در گرامیداشت دهه کرامت پیش بینی شده است، از برگزاری ۱۷ ویژه برنامه در شهر رشت خبرداد و افزود: جشن “بندگی من ” ویژه دختران پایه سوم و چهارم ابتدایی در راستای جشن تکلیف و تجلیل از دختران نمونه برگزار می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، بر بهره گیری از فرصت دهه کرامت در جلب مشارکت حداکثری پای صندوق رای تاکید کرد و یادآور شد: همایش مردمی حضور حداکثری در انتخابات بادر مسجد حجتیه رشت برگزار می شود.

احمدی بصیرت و آگاهی را مولفه ای اساسی در انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت کشور برشمرد و تصریح کرد: تریبون آزاد عنوان برنامه دیگری است که با هدف جلب مشارکت حداکثری در پیاده راه فرهنگی رشت دایر می شود.

وی برپایی نمایشگاه با موضوعات مختلف را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد و از برپایی سه نمایشگاه “کرامت رضوی”در پارک بهار، “تبیین محور حجاب” و “تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات” در پیاده راه فرهنگی خبر داد.

شهردار رشت با اشاره به فضاسازی‌های محیطی در پاسداشت دهه کرامت، برپایی کارگاه طراحی مهر رضوی را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: شب شعر” ملکوت هشتم “با حضور شاعران و فرهیختگان شهر در تاریخ سوم تیر ماه در عمارت کلاه فرنگی دایر می شود.

وی با اعلام برگزاری جشنواره فرهنگی ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در مسکن مهر رشت،گفت: کاروان رضوی سلامت در این ایام در مناطق کم برخوردار شهر راه اندازی می شود.

احمدی از برگزاری جشن میلاد حضرت ثامن الحجج در محلات شهر رشت خبر داد و اعلام کرد: این جشن در پیاده راه فرهنگی با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار میگردد.

وی استقبال از کاروان خدام رضوی و تکریم از دختران شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: همزمان با دهه کرامت از دو اپلیکیشن بازی کودکانه و یک موزیک ویدئو با عنوان “زیارت ماه”رونمایی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا