آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

خبر مهم مرعشی: همتی را در لیست اصلاح طلبان نیاوردیم، چون کاندیدای پنهان ما بود که قبلا گفته بودم

ما او را از شورای نگهبان پنهان کردیم/ امشب نتیجه نظرسنجی ها می آید و مطابق بر آیین نامه و دستورالعمل جبهه اصلاحات تصمیم خواهیم گرفت که از همتی حمایت شود یا مهرعلیزاده

اصلاح طلبانحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر در نظرسنجی آقای همتی یا مهرعلیزاده با اقبال نسبی مردم روبرو شوند، فضا اینطور نیست که اصلاح طلبان نامزد نداشته باشند.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر در نظرسنجی آقای همتی یا مهرعلیزاده با اقبال نسبی مردم روبرو شوند، فضا اینطور نیست که اصلاح طلبان نامزد نداشته باشند.

حسین مرعشی در کلاب هاوس درباره سازوکار اجماع ساز اصلاح طلبان و اینکه آیا همچنان برقرار است گفت: ساز و کار همچنان برقرار است. قرار ما این بود که ۱۴ نفر از کاندیداها ثبت نام کنند ولی بعد ۹ نامزد ما اگر تایید صلاحیت می شدند، براساس نظرسنجی کسی که رای بالاتری دارد بماند و بقیه انصراف دهند. الان ۹ نامزد ما در صحنه نیستند. بنا به تدابیری ما آقای همتی را در لیست اصلاح طلبان نیاوردیم، ایشان همان کاندیدای پنهان ما بود که قبلا گفته بودم. ما او را از شورای نگهبان پنهان کردیم . امشب نتیجه نظرسنجی ها می آید و مطابق بر آیین نامه و دستورالعمل جبهه اصلاحات تصمیم خواهیم گرفت که از آقای همتی حمایت شود یا مهرعلیزاده.

از مرعشی سوال شد؛« چرا برخی اصلاح طلبان می گویند باید انتخابات را تحریم کنیم؟»

مرعشی پاسخ داد: برخی گروه های اصلاح طلب خیلی رادیکال هستند. باید برآیند نظرسنجی ها را دید. اگر در نظرسنجی آقای همتی یا مهرعلیزاده با اقبال نسبی مردم روبرو شوند، فضا اینطور نیست که اصلاح طلبان نامزد نداشته باشند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا