آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

امید حبیبی تاکید کرد؛ نمیتوان عضو شورا بود و برای سپیدرود و داماش نجنگید

بازار قلب تپنده رشت و نیازمند حمایت است

رشتحبیبی، سپیدرود و داماش را بخشی از فرهنگ رشت عنوان کرد و گفت: افزایش نشاط و امید به مردم بخشی از وظایف مدیریت شهری است.

امید حبیبی با اشاره به دیدار خود با چهره های برجسته فوتبال گیلان، بازیکنان و کادر فنی سپیدرود و داماش گفت: فوتبال با خون رشتوندان عجین شده است و نمی توان نماینده مردم در پارلمان شهری بود اما برای حفظ و نگهداری تیم‌هایی مانند داماش و سپیدرود نجنگید.

حبیبی، سپیدرود و داماش را بخشی از فرهنگ رشت عنوان کرد و گفت: افزایش نشاط و امید به مردم بخشی از وظایف مدیریت شهری است و قطعا باید برنامه ریزی های لازم برای کمک مالی به تیمهای باشگاهی رشت انجام گیرد.

وی با قدردانی از حمایت صورت گرفته فوتبالی های گیلان طی روزهای اخیر از خودش یادآور شد: قطعا پس از حضور در پارلمان شهری از هیچ کوششی برای کمک به ورزش کوتاهی نخواهد کرد.

حبیبی در بخش دیگری از اظهارات خود به دیدارهای اخریش با جمعی از بازاریان و اصناف اشاره کرد و یادآور شد: بازار قلب تپنده رشت است، هرچند که در ایام پاندمی کرونا به بازاریان و اصناف خسارت زیادی وارد شده است اما مدیریت شهری میتواند با افزایش حمایت خود از بازاریان بخشی از خسارت وارد آمده را جبران کند.

گفتنی است، طی روزهای اخیر دیدارهای روزانه مهندس امید حبیبی که یکی از جوانترین کاندیدای شورای شهر رشت است با اقشار مختلف مردم ادامه داشته و برنامه های او برای توسعه رشت نظر بسیاری را جلب کرده است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا