آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

آیا طهرانچی با دوستار برخورد می کند یا دانشگاه آزاد ستاد تبلیغاتی رییسی خواهد شد

ستاد تبلیغاتیبه گزارش تدبیرشرق، در شرایطی که دانشگاه آزاد با حجم عظیمی از  معضلات دست و پنجه نرم می کند و در پرداخت حقوق کارکنان خود نیز با مشکلات جدی مواجه است ، دوستار رییس دانشگاه آزاد استان به جای رسیدگی به وضعیت این دانشگاه و بررسی نحوه ی فعالیت واحد های زیان ده ، در تلاشی وصف ناپذیر و رقابتی تنگاتنگ ، گوی سبقت را از دیگران ربود و مفتخر به دریافت حکم ریاست ستاد مرکزی سید ابراهیم رییسی در استان گیلان شد .

اما پس از انتشار خبر ، کوچکترین واکنشی از سوی هیچکدام از فعالان سیاسی ، دانشگاهی و مسئولین استانی و کشوری بالاخص طهرانچی رییس کل دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به این اقدام و این انتصاب صورت نپذیرفت .

بنظر می رسد آنها که سال ها دانشگاه آزاد را حیاط خلوت یاران مرحوم آیت الله هاشمی برای تبلیغات انتخاباتی معرفی می نمودند و بدین بهانه کمر همت به تخریب جاسبی و هاشمی بسته بودند ، اکنون فرصت را مغتنم شمرده تا با  استفاده از این جایگاه ، دانشگاه آزاد را به ستاد انتخاباتی مبدل سازند .

باید همچنان منتظر ماند و دید آیا طهرانچی با دوستار برخورد خواهد کرد یا دانشگاه آزاد  کل کشور ، یکپارچه ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی خواهد شد ؟

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا