آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

با انتخاب روسای کمیته های پنج گانه، هیأت رییسه جبهه اصلاحات گیلان تکمیل شد

جبهه اصلاحاتسخنگوی جبهه اصلاحات گیلان گفت: پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه‌ی کمیته‌های پنج‌گانه، فعالیتهای این جبهه در استان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

کیان پوررهنما، دبیر حزب جوانان ایران اسلامی در گیلان و سخنگوی جبهه اصلاحات استان، در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته‌های تخصصی جبهه اصلاحات استان گیلان افزود: مطابق آیین‌نامه، اعضای کمیته‌های تخصصی در این نشست نسبت به انتخاب رییس، نایب‌رییس و دبیر کمیته‌های پنج‌گانه اقدام کردند.

سخنگوی جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: در نتیجه انتخابات عصر دیروز، سرکار خانم ریحانه میرحبیبی، دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش گیلان به عنوان رییس کمیته‌ی امور شهرستان‌ها، سرکار خانم زهرا بوذری، دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شعبه گیلان به عنوان رییس کمیته‌ی پایش و داوری و جناب آقای پویا قلی‌پور، دبیر سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی شعبه گیلان به عنوان رییس کمیته‌ی برنامه‌ریزی و راهبردهای جبهه اصلاحات استان انتخاب شدند.

پوررهنما افزود: همچنین جناب آقای منصور صوفی، عضو حقیقی جبهه اصلاحات گیلان به عنوان رییس کمیته‌ی سیاسی و جناب آقای محمد سعیدزاده، دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه گیلان به عنوان رییس کمیته‌ی رسانه جبهه اصلاحات استان گیلان انتخاب شدند.

سخنگوی جبهه اصلاحات گیلان گفت: با انتخاب این افراد، هیات رییسه جبهه اصلاحات گیلان تکمیل شد و فعالیت‌های این جبهه به صورت جدی‌تر در سطح استان و شهرستان‌ها دنبال خواهد شد.

حکایت گیلان | با انتخاب روسای کمیته های پنج گانه، هیأت رییسه جبهه اصلاحات گیلان تکمیل شد

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان به لحاظ مسئولیت اجتماعی خود در قبال کشور و مردم، برای شرکت در انتخاباتی پرشور و فراگیر آماده می‌شوند.

پوررهنما در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: جبهه اصلاحات آماده  شرکت در انتخاباتی آزاد و عادلانه، با حضور کاندیداهایی از همه سلایق جامعه است؛ اما برای چنین حضوری باید شرایط لازم از سوی مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات، خصوصا هیئت‌های نظارت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات فقط رأی دادن نیست، بلکه انتخابات فرآیندی است که از ماه‌ها قبل از روز رأی‌گیری آغاز می‌شود و رفتن پای صندوق، یکی از مراحل شرکت در انتخابات است.

دبیر حزب جوانان ایران اسلامی افزود: مجموع فعالیت‌های اصلاح‌طلبان تاکنون تاییدی است بر عزم جدی این جریان برای شرکت در انتخابات، اما اینکه این فعالیت‌ها به حضور در پای صندوق آرا ختم شود، منوط به داشتن کاندیدا و شکل‌گیری مفهوم انتخابات برای اصلاح‌طلبان است.

سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان ضمن تقدیر از عملکرد هیأت‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در استان گیلان، گفت: متاسفانه هیأت‌های نظارت با ردصلاحیت گسترده داوطلبان مستقل، منتقد و اصلاح‌طلب، برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم را با مشکل مواجه نمودند. اینگونه اقدامات در تضاد و تعارض با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها، به دور از سلایق شخصی و نگاه جناحی و با تاکید بر رعایت قانون، از حقوق نامزدهای ردصلاحیت شده دفاع کنند تا ان‌شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

گفتنی است که هیأت رییسه جبهه اصلاحات استان گیلان متشکل از ده نفر، شامل آقایان جمشید رسایی، رییس، سهیل سجودی، نایب‌رییس اول، محسن بیناپور، نایب‌رییس دوم، فرشاد شریفی، دبیر، کیان پوررهنما، سخنگو و روسای کمیته‌های تخصصی پنج‌گانه جبهه اصلاحات استان است که با برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت مشخص و به جمع پنج نفر مذکور اضافه شدند.

جبهه اصلاحات گیلان، شعبه استانی تشکیلات تازه‌ تأسیس اصلاح‌طلبان کشور است که جایگزین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کشور شده است.

/

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا