آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

پرداخت مطالبات سال‌های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان

مطالباترئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرداخت مطالبات سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ کارکنان این دانشگاه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تمامی مطالبات محرومیت از مطب پزشکان و اعضای هیئت‌علمی از دیگر بخش‌هایی هست که بنا داریم از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ را به‌زودی پرداخت کنیم.

به گزارش تدبیرشرق، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعای مؤمنان در ماه مبارک رمضان، خبر دلگرم‌کننده و شیرین به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان داد و اظهار کرد: به جهت خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مردم به‌ویژه در بحران کووید ۱۹، تمامی مطالبات قطعی شده کارکنان دانشگاه در سال‌های ماضی که بین ۱۲ تا ۲۴ ماه بوده طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

وی یکی از عمده بدهکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بخش مابه‌التفاوت احکام پرسنلی سنوات ماضی عنوان کرد و گفت: تمامی مطالبات مابه‌التفاوت احکام پرسنلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سال‌های ۹۱ تا پایان سال ۹۹ یکی از بخش‌هایی هست که به‌زودی تسویه و پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های بدهی دانشگاه مربوط به مطالبات محرومیت از مطب پزشکان است، افزود: تمامی مطالبات محرومیت از مطب پزشکان و اعضای هیئت‌علمی نیز از دیگر بخش‌هایی هست که بنا داریم از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ را به‌زودی پرداخت کنیم.

سالاری با اشاره به مطالبات رسوب شده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بخش‌های مأموریت‌های پرسنلی و کارانه بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته منابع مکفی جهت تسویه مأموریت‌های پرسنلی از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ تحقق‌یافته و علاوه بر آن کارانه کارکنان نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ تأمین اعتبارشده و به‌زودی پرداخت می‌شود.

وی همچنین از پرداخت بخش دیگری از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و تصریح کرد: مطالبات پول لباس پرسنلی از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ و همچنین سایر مطالبات پرسنلی تا پایان سال ۱۳۹۹ از دیگر بخش‌هایی هست که منابع مکفی برای آن تأمین و به‌زودی پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه در کنار ارائه خدمات مستمر و توسعه محور حوزه سلامت به مردم نباید از حقوق پرسنل غفلت کرد، گفت: علاوه بر پیگیری‌های صورت گرفته پیشین در تلاش هستیم تا مطالبات بازنشستگان سال ۹۹ را نیز به‌زودی تأمین اعتبار کرده و پرداخت کنیم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا