آخرین خبرهااستان هایادداشت

پیگیری احداث پل طبیعت رشت در حد فاصل بوستان مفاخر تا استخر عینک رشت/محمد آرتا مهر

تدبیرشرق/پروژه احداث پل طبیعت رشت که در گذشته مطرح گردید و محدوده آن در باغ سالار مشکات ادامه پیدا کرده و روی حد شرقی و غربی رودخانه گوهررود و عرصه های سبز آن به طول ۵۷۰متر احداث می گردد.
پل طبیعت رشت قرار بود از بوستان مفاخر عبور کرده و تا استخر عینک ادامه پیدا کند. از نظر توریستی این پل با پیوستن باغ مشکات و استخر بزرگ عینک چشم اندازی بکر و زیبا از رشت به نمایش خواهد گذاشت.
استفاده از پل طبیعت و پارک باعث ایجاد فضای سبز زیادی برای رفاه حال شهروندان رشت خواهد شد و همه در هر زمانی از شبانه روز ،بسته به نیاز خود می‌توانند جهت پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، دوچرخه سواری ،تفریح کودکان، دیدارهای دوستانه و… به آنجا بروند.
پل طبیعت می تواند مکان مناسبی برای درآمدزایی باشد. یکی از این در آمدها غذاى شب رشت است که می شود تعداد زیادی شغل در این پل ایجاد کرد.
پیگیری این طرح مهم به جهت جذب گردشگر و تقویت اقتصاد شهری یکی از برنامه های ژئوپلیتیک بنده در صورت حضور در شورای اسلامی شهر رشت خواهد بود.
قطعا با تحقق این پروژه، جذابیت بسیار زیادی برای حضور گردشگران مرکزی پیرامون از سراسر کشور به رشت ایجاد خواهد شد و همچنین ایجاد اشتغال پایدار را برای جوانان و رشتوندان در پی خواهد داشت.
جذب سرمایه گذار در اجرای این پروژه بزرگ باید توسط سازمان جذب سرمایه گذاری شهرداری رشت انجام پذیرد که البته ایجاد فضای امن برای حضور سرمایه گذار با ثبات مدیریت شهری و همدلی و هم افزایی شورانشینان و سایر مدیران استانی با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت های ملی باید در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا