آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

شالیکاران گیلانی هر چه سریعتر نسبت به نشاء برنج اقدام کنند

نشاء برنجمدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در بازدید از شبکه‌های آبیاری مناطق مرکزی استان اظهار داشت: کشاورزان عزیز و زحمتکش گیلانی هر چه سریعتر نسبت به نشاء برنج بر اساس تقویم زراعی اقدام کنند.

به گزارش تدبیرشرق؛ وحید خرّمی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان به همراه مهران محمد حسن زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان  با هدف پایش و  نظارت بر توزیع عادلانه آب، از شبکه های آبیاری  مناطق مرکزی گیلان بازدید نمودند.
خرّمی در حاشیه این بازدید اظهار داشت؛ اولین نوبت آبگذاری مناطق مرکزی استان از نهم اردیبهشت ماه در کانال چپ سنگر آغاز شده است.
وی افزود: با توجه به پایش صورت گرفته، خوشبختانه در تمام مناطق آب به اندازه کافی در مجاری آبی جریان داشته و کشاورزان عزیز نیز در حال فعالیت در شالیزار های خویش هستند و توصیه می شود با توجه به شرایط مناسب جوی و وجود آب کافی در مجاری آبی،  هر چه سریعتر نسبت به نشاء برنج براساس تقویم زراعی اقدام و مازاد آب موجود را نیز به سمت آببندانهای حوزه فعالیت خویش برای ذخیره سازی هدایت نمایند.
شایان ذکر است، تمامی کانال های اصلی آبیاری دشت مرکزی از جمله؛ سنگر، خمام،  خشکبیجار، لاکان، لشت نشا و مناطق مرکزی رشت از نزدیک مورد بازدید و پایش مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی گیلان قرار گرفت.

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

نشاء برنج

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا