آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه احداث سردهنه جوبن رودبار

سردهنه جوبن رودبارمدیر مشارکت های مردمی و طرح های زودبازده آب منطقه ای گیلان از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه احداث سردهنه و کفبند انهار جوبن و رود آباد بر روی رودخانه سفیدرود در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق ؛ ابراهیم اصلاحی مدیر مشارکت های مردمی و طرح های زودبازده آب منطقه ای گیلان با اعلام این خبر افزود : با توجه به تخریب سردهنه  های جوبن و رودآباد شهرستان رودبار در اثر سیلاب سالهای گذشته، تأمین آب قریب به 800 هکتار از اراضی منطقه، همواره با سختی و مشکلات خاصی مواجه بود که در نتیجه نیاز به اجرای کفبند و بازسازی سردهنه  ها امری ضروری می نمود.

وی افزود : در راستای رفع مشکل موجود و با هدف ارائه خدمت بیشتر به کشاورزان عزیز آن منطقه ، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نسبت به اجرای پروژه مذکور با استفاده از سنگ لاشه غرقاب در ملات، خشکه چینی با سنگ لاشه، دیوار گابیونی و احداث دو دریچه تنظیم جریان آب اقدام نمود.

 مدیر مشارکت های مردمی و طرح های زودبازده آب منطقه ای گیلان در پایان خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیز پروژه احداث سردهنه و کفبند انهار جوبن و رود آباد بر روی رودخانه سفیدرود حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا