آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

معاون وزیر بهداشت با حضور در گیلان تأکید کرد؛ سالن اورژانس پشتیبان فورا ایجاد شود | ورود بیماران کرونا و غیر کرونا تفکیک شود

سالن اورژانسمعاون درمان وزیر بهداشت گفت: مراقبت‌های بالینی ۲۴ساعته در بخش‌های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه‌روزی و مداوم بین بخش‌ها باید افزایش یابد.

قاسم جان بابایی صبح دوشنبه با حضور در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت از این مرکز به عنوان سانتر اصلی کووید ۱۹ مرکز استان گیلان بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به کادر درمان بر لزوم استقرار تیم کارشناس بیهوشی، پرستار ICU و کارشناس تجهیزات پزشکی بر بالین بیماران کرونایی تاکید کرد.

وی با ابزار رضایت از سطح خدمات ارائه شده در مرکز دانشگاهی رازی رشت، از مسؤولان بیمارستان خواست همچنان بر تفکیک ورود بیماران کرونا و غیر کرونا اهتمام داشته باشند.

جان‌بابایی همچنین بر لزوم افزایش تخت‌های درمانی در سانتر مرکزی کووید ۱۹ در این مرکز تأکید و اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی در کلینیک‌های منتخب درمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مراقبت‌های بالینی ۲۴ساعته در بخش‌های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه‌روزی و مداوم بین بخش‌ها باید افزایش یابد.

دکتر قاسم جان بابایی با حضور در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت، از سالن اورژانس پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به زیرساخت های موجود در سایت لاکان رشت بر آماده سازی فوری سالن اورژانس پشتیبان در این سایت تاکید کرد.

دکتر جان بابایی گفت: یک اتوبوس اورژانس در بیمارستان رازی مستقر و بیماران سرحال تر مبتلا به کووید۱۹ از مرکز آموزشی درمانی رازی را به این سایت منتقل کنند.

وی افزود: اورژانس پشتیبان سایت لاکان حداقل بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ بیمار می توانند در این سالن اورزانس پشتیبان بستری شوند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا