آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

در سال 99 بیش از 330 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان انجام شد

شبکه گذاری گازشرکت گاز استان گیلان در سال گذشته برای جذب مشترکین جدید گاز، مجموعاً 336 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز به انجام رسانده است.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام 336 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سال 99 اظهار داشت: با اجرای این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در کل استان به بیش از 21 هزار و 350 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخوردار شدن همه مردم شریف و فهیم در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی می باشد و در همین راستا بالغ بر 85 درصد از شبکه گذاری انجام شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

حسین اکبر در ادامه از نصب حدود 13 هزار علمک جدید گاز در سال 1399 در استان خبر داد و گفت: بیش از 8 هزار و 500 انشعاب متعلق به بخش های روستایی گیلان می باشد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع انشعابات گاز در سطح استان به 608 هزار انشعاب افزایش یافته است اظهار داشت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبها از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه حامل های انرژی خود را مدیریت نمایند.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا