آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

هدف‌گذاری طرح تاب آوری جهادی در سال 1400 بمنظور کاهش تعداد خاموشی های رشت

طرح تاب آوری جهادیدکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان از آغاز اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه با برنامه ریزی مدون در سال جاری خبر داد .وی خاطرنشان کرد: با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان از سال گذشته آغاز و در سالجاری با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.

هنرمند تاکید کرد: در سال 1400 طرح تاب آوری جهادی بمنظور کاهش تعداد خاموشی ها هدفگذاری شده است چراکه در طول سال علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی ، ناپایداری بر اثر برخورد شاخه درخت یا سایر اجسام خارجی در شبکه برقرسانی رخ میدهد و این امر باعث تحمیل خاموشی های متعدد با مدت زمان نسبتا طولانی به مشترکین میشود، لذا در سال 1400 علاوه بر پیگیری کاهش مدت زمانی خاموشی ها ، پایش و حذف اینگونه موارد جهت کاهش تعداد خاموشی ها در دستورکار شرکت توزیع برق گیلان قراردارد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت : در سال 1400برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت پذیرفته تا 600 مرحله طرح مذکور با فعالیت 2300 اکیپ، اجرایی شود و 130 فیدر و 850 کیلومتر شبکه نیز مورد اصلاح قرار گیرد و برای مجموعه اقدامات مذکور 25 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: باوجود اجرای طرح مذکور در سطح استان و باوجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد و… شبکه های توزیع برق گیلان از پایداری مناسبی در سال گذشته برخوردار بود.

هنرمند گفت: در سال گذشته ابتدا برنامه ریزی برای اجرای 300 مرحله از این طرح هدف گذاری شده بود که با تلاش همکاران 402 مرحله طرح تا پایان سال عملیاتی شد و امیدواریم با اجرای 600 مرحله از طرح مذکور در سال 1400 ، مجموع 1000 مرحله از ابتدای سال گذشته تا پایان سال جاری محقق شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در سال گذشته باوجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور و برخی مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی طی 402 مرحله ، 1856 اکیپ اجرایی طی 12329 نفرساعت به فعالیت پرداختند و 110 فیدر و 704.4 کیلومتر شبکه فشار متوسط مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفت .

وی افزود: در سال گذشته و برای اجرای طرح افزایش تاب آوری جهادی 151.435 میلیون ریال هزینه شد.

هنرمند در پایان گفت: در راستای تحقق شعار ” همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان” از ابتدای سال 1400 و باجود تعطیلات نوروز 3 مرحله طرح افزایش تاب آوری اجرا شده است و 4 فیدر و 3 کیلومتر شبکه فشار متوسط مورد اصلاح قرار گرفته اند و این خود نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند .

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا