آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی مهمترین عامل در مانع زدایی سرمایه‌گذاری و تولیداست

تسهیلات بانکیمدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی مهمترین عامل درمانع از دایی از سرمایه‌گذاری و تولید و تحقق شعار سال است.

دکتر یونس رنجکش در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی برون رفت از مشکلات کرونا و وام های توسعه پایدار روستایی افزود: باید تلاش کنیم با ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و رفع موانع بر اساس اختیارات و وظایف قانونی از تولید و سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه حمایت شود.
وی اظهار داشت: تحقق شعار امسال که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بستگی به نوع نگاه و عملکرد مدیران در سطوح مختلف در همراهی با سرمایه‌گذاران و بستر سازی مناسب در حمایت از تولیدات داخلی و پشتیبانی از ان دارد.
وی یادآور شد :اگرچه اشتیاق های بسیاری از سوی سرمایه گذاران برای استفاده از فرصت های موجود در گیلان در حوزه های مختلف وجود دارد اما گاهی برخی بخشنامه ها و برخوردها و تفسیرهای سلیقگی مانع بزرگی در مسیر تحقق اهداف سرمایه‌گذاری‌هستند.
وی ضمن تشکر از مجموعه اقدامات انجام گرفته در سال گذشته در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا و وام های حمایتی توسعه پا یدار روستایی برای ایجاد اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری های مربوطه از بانک ها و دستگاه های اجرایی یادآور شد: تسریع در پرداخت تسهیلات و صدور مجوزها نقش کلیدی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان افزود: میزان جذب تسهیلات در سال گذشته رضایت‌بخش بوده است اما می بایست با تسهیل گری در فرایند در زمان مناسب این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
رنجکش افزود : امسال اولویت ها می بایست بر اساس پرداخت به موقع تسهیلات باشد.
در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات مربوط به پرداخت تسهیلات توسط مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین گزارشی از اقدامات و مشکلات و موانع دستگاههای اجرایی در زمینه دریافت وام برخی متقاضیان ارائه و مدیران بانک های استان نیز ضمن تشریح فرایند اعطای تسهیلات و همکاری های بیشتر در این زمینه بر همکاری های بانک ها و دستگاههای اجرایی تاکید کردند.

تسهیلات بانکی

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا