آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل آبفای گیلان در اولین نشست با مدیران شرکت: با تفکر نو باید بر اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ تمرکز داشته باشیم

برنامه های عملیاتیمدیرعامل آبفای گیلان در اولین نشست با مدیران شرکت: با تفکر نو باید بر اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ تمرکز داشته باشیم

در اولین نشست مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با مدیران مجموعه آبفای گیلان در سال ۱۴۰۰ که بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد ضمن تقویت برنامه های پیشین، به تمرکز بر اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت با تفکر و تجربه های جدید تأکید کرد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش ارزنده همکاران شرکت طی سال گذشته تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ به منظور ارتقاء سطح خدمات به مشترکین، گام های موثری برداشته شد و طرح های خوبی به بهره برداری رسید که مهمترین آن، بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در قالب پویش #هر هفته_ الف_ ب_ ایران بود.

وی در ادامه گفت: در اولین سال یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان با چالش های زیادی مواجه بودیم و خدا را شاکریم که با اتحاد و همبستگی بر این مشکلات فائق آمدیم و در خدمات رسانی وقفه ای ایجاد نشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه برنامه های سال گذشته باید تقویت شود و استمرار یابد، افزود: با توجه به علم و تجربه بیشتر، با تفکرات نو برای اتفاقات جدید باید برنامه ریزی کرد و بر برنامه های عملیاتی و اهداف شرکت تمرکز داشت.

مهندس حسینی با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت خدماتی است، تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم فارغ از هر گونه نگرش های سیاسی باید انجام پذیرد.

وی همچنین اظهار داشت: اقدامات موثر مدیران باید در بودجه شرکت دیده شود و اثرات ناشی از کاهش هدررفت آب، شناسایی انشعاب های غیرمجاز و هر اتفاق مثبت دیگری در شهرستان ها باید در بودجه مشاهده شود و با همکاری و همدلی مجموعه کارکنان شرکت، هر ماهه شاهد افزایش ۱۰ درصدی بهره وری باشیم.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین بر ارتقاء و تعالی شرکت به صورت گام به گام تأکید کرد و افزود: هر روز باید یک گام اساسی در راستای انجام رسالت شرکت برداریم و مهمترین آنها توزیع آب با کیفیت و فشار مناسب در سطح استان و ارتقاء و بهبود شرایط تصفیه خانه های فاضلاب و تصفیه فاضلاب می باشد.

کنترل کیفیت آب بصورت مستمر از دیگر تأکیدات مدیرعامل آبفای گیلان در این نشست بود و خاطرنشان کرد: حذف پمپ های مستقیم بر روی شبکه توزیع آب باید در سال جدید بصورت جدی پیگیری شود و نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این مهم اقدام شود.

مدیرعامل آبفای گیلان رعایت اصول ایمنی در کار را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: رعایت نظم و انضباط مالی و اداری نیز باید در سرلوحه امور قرار گیرد و با اتحاد و همدلی سال ۱۴۰۰ را نیز به خوبی سپری نمائیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا