آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

پاکبانان شهرداری چاف و چمخاله در برابر کرونا واکسینه شدند

واکسینهشهردار چاف و چمخاله از آغاز طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری این شهر در برابر کرونا، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کمیل لاهوتی گفت: در همین راستا صبح روز یازدهم فروردین ماه، 15 نفر از پاکبانان شهرداری چاف و چمخاله به همت مرکز بهداشت شهرستان لنگرود علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حوزه بهداشت و درمان و ستاد کرونای استان گیلان افزود: جا دارد از دکتر زارع استاندار گیلان و ریاست ستاد مقابله با کرونا در استان و همچنین مهندس اکبری مقدم معاونت عمرانی و مسعود کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، بخاطر تامین این واکسن ها قدردانی ویژه نمایم.

شهردار چاف و چمخاله ادامه داد: باتوجه به مواجهه هر روزه پاکبانان با زباله های عفونی و پرخطر، این قشر زحمتکش از زمان شیوع ویروس کرونا بدون هیچ چشمداشتی و با کمترین امکانات مراقبتی به امر خدمات رسانی در شهر مشغول بوده اند و ستاد مقابله با کرونا به درستی این افراد را در اولویت طرح واکسیناسیون کشوری قرار داده است.

کمیل لاهوتی در خصوص جزییات واکسن تزریقی کرونا نیز گفت: واکسن تزریقی از نوع سینوفارم ساخت کشور چین است که در دو نوبت تزریق می شود که نوبت دوم چهار هفته دیگر تزریق خواهد شد.

/خط اول

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا