آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

بازوبند جنجالی پرتغال به حراج گذاشته شد؛ بازوبند جنجالی رونالدو جان کودک صرب را نجات می‌دهد

بازوبندروز شنبه و در تساوی 2-2 پرتغال برابر صربستان، رد شدن گل صحیح رونالدو از سوی داور موجب شد تا کاپیتان پرتغال با عصبانیت بازوبند خود را به زمین کوبیده و پیش از پایان بازی به رختکن برود.

به گزارش تدبیرشرق، بازوبند کاپیتانی کریس رونالدو که این بازیکن در بازی روز شنبه برابر صربستان به عصبانیت به زمین کوبیده بود، برای کمک به یک کودک بیمار در صربستان به حراج گذاشته خواهد شد.

گل دقیقه 93 روزنالدو در بازی برابر صربستان می توانست پرتغال را به پیروزی برساند اما کمک داور و داور بازی گل را نپذیرفتند و کاپیتان پرتغال نیز کنترل خشم خود را از دست داد و با کوبیدن بازوبند به زمین، صحنه ای جنجالی و بحث برانگیز را خلق کرد.

گاوریل یوردویچ کودک شش ماهه صربستانی است که از بیماری آتروفی عضلانی نخاعی رنج می برد. یک بیماری عصبی-عضلانی نادر است که با از دست رفتنِ نورون‌های حرکتی و تحلیل‌رفتن عضلات همراه است. این بیماری در دوران نوازدی یا خردسالی تشخیص داده می‌شود و در صورت عدم درمان، شایع‌ترین علت ژنتیکی مرگ شیرخواران است.

سازمان خیریه “با هم برای زندگی” مشغول جمع آوری کمک های انسان دوستانه برای تامین هزینه درمان این کودک صربستانی است و آنها امیدوارند که بتوانند مبلغ 2.5 میلیون یوروی مورد نیاز را به زودی فراهم آورند. آنها اکنون قرار است ظرف سه روز آینده بازوبند رونالدو را در یک حراج اینترنتی به بالاترین پیشنهاد بفروشند تا بلکه بتوانند به مبلغ هنگفت مورد نیاز برای درمان گاوریل نزدیک تر شوند.

بازوبند رونالدو را یکی از کارکنان ورزشگاه از روی زمین برداشت و آن را به انجمن خیریه “با هم برای زندگی” و گاوریل اهدا کرد.

عصبانیت و خشم زیاد رونالدو در نهایت ممکن است نتیجه خوبی به بار بیاورد، هر چند که یک گل ملی صحیح از او گرفته گرفته شد. گفتنی است تیم داوری این بازی از رونالدو و تیم ملی پرتغال بابت اشتباه غیرقابل جبرانی که مرتکب شدند، عذرخواهی کرده اند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا