آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

از «نوروز دوخان» تا «سین اول ۱۴۰۰» تشریح برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

نوروز دوخان

ویژه برنامه های «نوروز دوخان» ساعت ۱۳:۳۰ و «سین اول ۱۴۰۰» هر شب ساعت ۲۰ در ۱۵ قسمت و تاک شوی « سال صفر » از سوم فروردین در هفت قسمت هر شب ساعت ۲۴ از شبکه های اجتماعی سازمان پخش می شوند.

حمید رضا محمدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تبریک سال نو و آرزوی سالی پر از خیر و برکت و شادمانی برای هم وطنان اظهار داشت: با شروع سال نو‌ ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با برنامه های شاد و متنوع به استقبال بهار طبیعت رفت.

وی افزود: ویژه برنامه های «نوروز دوخان» ساعت ۱۳:۳۰ و «سین اول ۱۴۰۰» هر شب ساعت ۲۰ در ۱۵ قسمت و تاک شوی « سال صفر » از سوم فروردین در هفت قسمت هر شب ساعت ۲۴ از شبکه های اجتماعی سازمان پخش می شوند.

محمدی گفت: این برنامه ها شامل اجرای موسیقی، استندآپ کمدی، تقلید صدا، گفتگو با چهره ها و قصه گویی گیلکی معرفی آداب و سنن گیلان و رشت گردی می باشند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی دربست بهار خاطرنشان کرد: این مسابقه در سه بخش سبزه آرایی، سفره هفت سین و تخم مرغ رنگی برگزار می شود و در پایان در قالب پویش مجازی دربست بهار تصاویر ارسالی همشهریان در صفحات اجتماعی سازمان تقدیم نگاه شهروندان می شود.

محمدی با تبریک میلاد امام زمان (عج)تصریح کرد: ویژه برنامه رادیویی تمنای ظهور همزمان با جشن نیمه شعبان در نهم فروردین ماه از صفحات اجتماعی سازمان پخش می شود.

وی نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد حضرت مهدی موعود و ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انواع کلیپ های شاد استقبال از بهار و نوروز با آیتم های جذاب و متنوع توسط سازمان تهیه شده است تا اوقات شاد و دلنشینی را برای هم وطنان در سال جدید رقم بزنیم. برای تماشای این برنامه ها دعوت می شود ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا