آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

ناامید و مستاصل؛ کریس‌رونالدو در وضعیتی که کم‌تر دیده بودید(عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، این روزها وضعیت دشواری را سپری می کند.

کریس‌رونالدو

به گزارش تدبیرشرق، شاید کمتر کسی تصور می کرد که کریستیانو رونالدو چنین شرایط دشواری را در یوونتوس تجربه کند؛ فوق ستاره پرتغالی که برای کمک به فتح لیگ قهرمانان اروپا راهی یوونتوس شده بود، اکنون حتی در سری آ نیز با این تیم به بن‌بست خورده و اصلا حال و روز خوبی ندارد.

انتقادات از رونالدو زمانی افزایش یافت که او در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو روی ضربه ایستگاهی حریف به شکلی عجیب در دیوار دفاعی عمل کرد و منجر شد تیم پرتغالی گل صعود بخش خود را به ثمر برساند.

بعد از این اتفاق کار تا جایی بیخ پیدا کرد که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به گوش رسید و گفته شد که ممکن است این بازیکن به رئال مادرید بازگردد؛ موضوعی که البته با تکذیب بیانکونری روبرو شد.

اما کریستیانو رونالدو توانست با ثبت هت تریک برابر کالیاری تا حدودی کابوس تلخ دیدار برابر پورتو را به فراموشی بسپارد اما روند سینوسی تیم آندره پیرلو در فصل جاری باعث شد که او شب گذشته یک تجربه تلخ دیگر را در یوونتوس پشت سر بگذارد؛ جایی که بانوی پیر در سری آ با یک گل برابر بنونتو شکست خورد تا تقریباً رویایی کسب دهمین اسکودتوی متوالی نیز برای این تیم پایان پذیرد.

فوق ستاره پرتغالی در جریان این بازی کاملا ناامید به نظر می رسید و اکنون تصاویری از او دست به دست می شود که این مسئله را به خوبی نمایان می کند؛ وضعیتی که شاید رونالدو خیلی زیاد در طول حرفه خود با آن روبرو نشده باشد.

البته با وجود تمام این بحث ها رونالدو در سن 35 سالگی نیز وظیفه خود یعنی گلزنی را به بهترین شکل ممکن انجام داده و درست مثل رقیب همیشگی اش یعنی لیونل مسی 23 گل در لیگ داخلی به ثمر رسانده است. در واقع او فقط رابرت لواندوفسکی را از این حیث بالاتر از خود می بیند؛ موضوعی که شاید حاکی از آن باشد که بسیاری از آن انتقادات نسبت به این فوق ستاره ها پرتغالی کمی دور از انصاف به نظر می رسد.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا