آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

پیام نوروزی استاندار گیلان به مناسبت آغاز سال 1400

پیام نوروزیاستاندار گیلان در پیامی؛ آغاز سال 1400 هجری شمسی را به مردم شریف استان تبریک گفت و با قدردانی از کادر پرتلاش درمان و نثار درود به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی را نتیجه انسجام موجود در استان دانست و اظهار داشت: دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی پیشرفت و توسعه گیلان سربلند دارند را به گرمی می‌فشاریم تا سال جدید، سالی همراه با توفیق روزافزون در سایه همدلی و همکاری باشد.

به گزارش تدبیرشرق؛ متن کامل پیام نوروزی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال یک‌هزار و چهارصد هجری خورشیدی، عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانیان عزتمند و گیلانیان مهربان و فهیم، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

روزهای ابتدایی سال جدید مزین به ماه شادی و سرور شعبان‌ و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) است که این مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدوارم سالی سرشار از معنویت، سلامت، برکت و شادمانی برای مردم عزیز و اقتدار روزافزون برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ملت شریف ایران، سال 1399 را همچون دیگر مردم دنیا با دشواری های ناشی از کرونا سپری کردند و در این مجال؛ جا دارد از کادر پرتلاش درمان که عالی‌ترین جلوه های ایثار را نشان دادند، قدردانی ویژه نمایم و به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، درود بفرستم.

مردم نجیب ایران اسلامی در مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی دولت های استکباری با مقاومت و ایستادگی امید را در دل خود زنده نگه‌داشتند و خدمتگزاران آنان نیز همت و تلاش را سرلوحه امور قرار دادند و در استان گیلان نیز دستاوردهای بزرگی همچون تکمیل و به بهره برداری رساندن 1900 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان، بازگشت 420  واحد تولیدی به چرخه فعالیت و صادرات 600 میلیون دلاری هدفگذاری شده، تحقق یافت.

در این مسیر اهتمام داریم تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌های نیمه تمام خصوصاً اولویت‌دار از جمله هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین – رشت که عمدتاً تونل و پل است و اتصال راه آهن رشت کاسپین که تکمیل کننده بخش مهمی از کریدور شمال – جنوب است و ظرفیت‌ خوبی برای استان به شمار می رود را به اتمام برسانیم.

معتقدم حاصل همدلی و انسجام موجود در گیلان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی است و در مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی پیش رو یعنی انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه های مختلف، نخبگان، احزاب سیاسی، گروه های مرجع، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و اصحاب رسانه در تقویت انگیزش مردم برای خلق مشارکت حداکثری، اثرگذار است.

دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی پیشرفت و توسعه گیلان سربلند دارند را به گرمی می‌فشاریم تا سال جدید، سالی همراه با توفیق روزافزون در سایه همدلی و همکاری باشد.

/Gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا