آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

تریدد اعضای شورا در موافقت با استعفا؛ استعفای دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه و مخالفت رئیس شورا

شهردار آستانه اشرفیهرئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه پس از استعفای دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه از مخالفت خود با استعفای ایشان خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق؛ رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه پس از ثبت درخواست استعفای خود در دبیرخانه و ارسال نامه به دفتر شورا، طی گفت‌وگو با جلال شرق با تائید درخواست استعفای شهردار آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: صبح امروز مهندس محمد دانش شکیب طی درخواستی استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده که هنوز اعضای شورا نسبت به این استعفا هیچ‌گونه تصمیمی نگرفته‌اند.

مجید همتی بابیان این‌که خود، با استعفای مهندس شکیب در این مقطع زمانی و با توجه به دوران پایانی شورای پنجم مخالف هستم افزود: اعضای شورا در روز دوم فروردین طی نشستی موضوع استعفای شهردار را موردبررسی قرار می‌دهند و تصمیم لازم به اطلاع شهروندان این شهر خواهد رسید.

نرجس محمد دوست از دیگر اعضای شورا به جلال شرق گفت: اگر برای شهرداری آستانه‌اشرفیه یک سرپرست خوب انتخاب شود و همه اعضا به این نتیجه برسیم که این سرپرست بتواند آرامش شهر را حفظ کند مسلماً با رفتن و استعفای دانش شکیب موافقت خواهیم کرد زیرا دوست نداریم که مانع رشد دانش شکیب در کلان‌شهر رشت بشویم.

علیرضا تربیعی با بیان اینکه من نیز مخالف استعفای شهردار هستم اظهارکرد: با توجه به اینکه ۶ ماه اول سال بهترین فصل برای کارهای عمرانی است نداشتن شهردار یقینا مشکل ساز خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که انشالله در نشست دو سه روز آینده، تصمیم خوبی گرفته شود.

 از یک ماه پیش زمزمه استعفای دانش شکیب که بر سر زبان‌ها افتاده است در محافل سیاسی شنیده‌شده است که ایشان با پیشنهاد سید محمد احمدی شهردار رشت برای پذیرش پست معاونت عمرانی خواهد رفت.

 دانش شکیب در ۰۷/۰۷/۱۳۹۷ بعد از دکتر عبدالرضا سلیمانی با ۵ رأی موافق در سمت شهردار آستانه‌اشرفیه منصوب و تا تاریخ ۲۹ اسفند ۹۹ بعد از دو سال نیم از سمت خود استعفا داده است.

ضمن خسته نباشید به آقای مهندس دانش شکیب در زمان تصدی شهردار آستانه‌اشرفیه، برای ایشان در سمت جدید، آرزوی توفیق و موفقیت از خدای بزرگ مسئلت می‌کند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا