آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

شهردار رشت: مهمترین چیز برایم جلب رضایت خداوند و مردم است

شهردار رشتشهردار رشت گفت: تنها چیزی که برایم مهم است رضایت خدا و مردم است و در چند ماهه‌ای که از حضورم در شهرداری گذشته همواره سعی کردم بهترین و درست‌ترین کار را انجام بدهم

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (پنج‌شنبه ۲۸ اسفند) در دیدار با تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان اظهار داشت: تنها چیزی که برایم مهم است رضایت خدا و مردم است و در چند ماهه‌ای که از حضورم در شهرداری رشت گذشته همواره سعی کردم بهترین و درست‌ترین کار را انجام بدهم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه شاید نقدهایی هم در رابطه با نوع عملکردش در شهرداری از دیدگاه برخی وجود داشته باشد ابراز داشت: تمام هدف من خدمت صادقانه به مردم بوده و هست.

وی یادآور شد: بی‌نظمی در بودجه، بی‌نظمی در تمرکزگرایی و موازی‌کاری‌ها امری است که در کل کشور شاهد آن هستیم و مختص یک سازمان و یک نهاد خاص نیست.

احمدی اصلاح نظام اداری را راهی برای خروج از چالش‌های اشاره شده خواند و ابراز داشت: برخی‌ها گمان می‌کنند منظور از اصلاح نظام اداری فقط کنترل ورود و خروج کارکنان است در حالی‌که به عقیده من این موضوع در رده‌های آخر قرار دارد و آنچه که دارای اهمیت است نظم در برنامه‌ریزی‌ها و تعقیب آن است.

وی با بیان اینکه بی‌نظمی در حوزه‌های برنامه‌ریزی در بسیاری از سازمان‌ها به ویژه در شهرداری‌ها وجود دارد افزود: شهرداری خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد و همین تنوع خدمات گاهی اوقات برنامه‌ریزی را دچار مشکل می‌کند.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: شهرداری رشت حدود ۴ هزار نفر پرسنل دارد و با همین نفرات باید یک شهر با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفری را مدیریت و اداره کند.

احمدی جبران عقب‌ماندگی‌های شهر رشت از سایر شهرها را مورد تاکید قرار داد و با تاکید بر اینکه نباید به خاطر این عقب‌ماندگی‌ها دولت‌ها و یا حتی سازمان‌های دیگر را مقصر دانست اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری رشت هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تعیین شد و همه ما می‌دانیم که یکی از الزامات مهم تحقق توسعه، داشتن درآمدهای پایدار برای شهرداری است.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی سیستم کنترل پروژه، سیستم کنترل املاک و منابع انسانی، هوشمندسازی و نظایر این‌ها از جمله برنامه‌های من در شهرداری رشت است که البته هنوز اجرایی نشده‌اند.

شهردار رشت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه مدیران شجاع، توانمند و مردمی زیادی از خانواده‌های شهدا در کشور وجود دارند گفت: فرزندان و یادگاران شهدا در این برهه از زمان نقش و رسالتی اساسی دارند و در حوزه‌هایی که مشغول به خدمت هستند باید با تمام توان ظاهر شوند.

احمدی در پایان با اشاره به این نکته که شهرداری به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات شهر رشت نیست یادآور شد: همکاری و همراهی مردم برای رفع بسیاری از معضلات شهر می‌تواند کمک بزرگی برای شهرداری باشد و به آبادانی شهر رشت هم کمک می‌کند.

به گزارش تدبیرشرق، بیان نظرات و پیشنهاداتی در خصوص معضلات شهر رشت، لزوم ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل چالش‌های شهر و مواردی نظیر این از جمله مهم‌ترین نکاتی بود که در این جلسه هم‌اندیشی مطرح شد و در پایان نیز تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان از شهردار رشت به خاطر اقدامات و عملکردش در ماه‌های اخیر تشکر و قدردانی کردند.

/rasht .ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا