آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

امروز آخرین‌مهلت قانونی برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای شهر

ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه ساعت 6 عصر امروز آخرین‌مهلت قانونی برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان است از داوطلبین خواست تا سریعاً نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گزارش تدبیرشرق، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأثیرپذیری همه فعالیت‌ها از این ویروس شوم و منحوس، فضای سیاسی در کشور نیز از شیوه پاندمی کرونا متأثر شده است.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات کشور، نام‌نویسی داوطلبان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به دو روش حضوری و غیرحضوری ممکن است.

اما علیرغم مهیا بودن دو بستر مجازی و غیرمجازی برای ثبت‌نام در ماراتون انتخابات، با توجه به مهلت مقرر قانونی کمتر از نصف روز مهلت باقی است و داوطلبان بهتر است هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ستاد انتخابات گیلان نیز از داوطلبین خواسته تا زمان انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و از فرصت باقی‌مانده برای نام‌نویسی اقدام کنند.

مجید هاشم‌پور، دبیر ستاد انتخابات گیلان گفته حسب زمان‌بندی جدول انتخابات و اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور، ساعات ۱۸ امروز، آخرین‌مهلت قانونی برای ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر است.

وی تأکید کرده کسانی که قصد ورود به انتخابات شورا را دارند سریعاً اقدام کنند و بهتر است در این فرصت باقی‌مانده شیوه غیرحضوری را به حضوری ترجیح دهند.

در حال حاضر داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی می‌توانند به سه شیوه اپیلکشن موبایلی، دستکتاپ رایانه‌ای و مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

بنا بر گزارش‌ها، در ششمین روز نام‌نویسی در ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهرهای گیلان ۳۲۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

از بین ۳۲۷ نفر ثبت‌نام‌شده در انتخابات شوراهای شهرهای گیلان در روز ششم، ۱۷۴ نفر حضوری و ۱۵۳ نفر به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا