آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

واگذاری پروژه‌های بزرگ رشت به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

در جلسه علنی شورای شهر رشت به واگذاری پروژه‌های بزرگ عمرانی رشت به قرارگاه سازندگی خاتم تأکید و سپردن پروژه‌های کوچک عمرانی رشت را در شان قرارگاه سازندگی خاتم و به نفع شهر ندانستند.

به گزارش تدبیرشرق، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یک‌صد و نود و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه باید از حضور قرارگاه سازندگی خاتم در پروژه‌های بزرگ عمرانی رشت استفاده شود، اظهار کرد: موافق واگذاری پروژه‌های عمرانی کوچک در رشت به این قرارگاه نیستم و معتقدم کیفیت عملکرد قرارگاه بسیار عالی است و با سرعت خوبی نیز پروژه‌ها را به اتمام می‌رساند.

احمد رمضانپور با بیان اینکه قرار است احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) با ۱۸۰ درصد پلوس انجام شود، افزود: معتقدم در حال حاضر افرادی در شهر رشت باقیمت کمتری می‌توانند این پروژه را به اتمام برسانند و این پروژه کوچک را در شان قرارگاه نمی‌دانم و باید پروژه‌ای در اختیار قرارگاه باشد که اولویت شهری باشد.

غیبت‌های متوالی اعضای شورا بررسی شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مباحثی در فضای مجازی اخیراً منتشر شد که بابت آن به‌واسطه شفاف‌سازی توضیحاتی ارائه می‌کنم، اظهار کرد: پیرامون ارزش منطقه‌ای از سال ۹۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی انجام‌نشده است و با پیشنهاد شهرداری ۴۰ درصد افزایش قیمت در خیابان‌های اصلی شهر توسط شورا مصوب شد و برای خیابان‌های فرعی نیز ۲۵ درصد لحاظ شده است و مطرح‌شدن این موضوع با آن سبک و سیاق که شورا علیه شهر و شهرداری است، دروغ محض است.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه لقب رویکرد کاسب‌کارانه به اعضای شورا در یک کمیسیون صحیح نیست، افزود: برای واحدهای نسقی هم شهرداری و هم نظام‌مهندسی قصد دارد تعرفه را تقلیل بدهد تا برای این ساخت‌وسازها پروانه گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه ۶ جلسه غیبت متوالی اعضای شورا در صحن و کمیسیون‌ها باید بررسی شود، گفت: از ریاست شورا انتظار دارم دراین‌باره نیز بررسی‌های لازم را انجام دهند.

حضور قرارگاه سازندگی خاتم جزو آرزوهای شهر رشت

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حضور قرارگاه خاتم در پروژه‌های عمرانی شهر رشت جزو آرزوهای این شهر بود، اظهار کرد: با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم وارد مذاکره شدیم و در حال حاضر نیز شرایط مهیا شده است.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری مابین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم پیرامون احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین با ۱۸۰ درصد پلوس افزود: معتقدم پس از حضور قرارگاه سازندگی خاتم، پروژه‌های خوبی نیز در آینده توسط آنان اجرا و به سرانجام می‌رسد‌.

با موافقت اعضای شورا مصوب شد تا انعقاد قرارداد همکاری مابین شهرداری رشت و قرارگاه خاتم در پروژه احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح میدان نیروی دریایی و امام حسین (ع) به‌صورت یک‌فوریتی و در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا