آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

افزایش تعداد ثبت‌نام غیرحضوری در انتخابات شوراهای شهر گیلان

انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ تن از متقاضیان برای ورود به پارلمان شهری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: شمار تعداد ثبت‌نام کننده در این دوره از انتخابات به‌صورت غیرحضوری نسبت به‌روز قبل افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر در گیلان اظهار کرد: در وقت قانونی امروز ۶۴ داوطلب توانستند در ششمین دوره از انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات شوراهای گیلان در دومین روز از فرآیند ثبت‌نام مجازی بوده، افزود: ۴۱ نفر از داوطلبان غیرحضوری و ۲۳ نفر نیز توانستند به‌صورت حضوری ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به شمار ثبت‌نام کنندگان گیلانی در ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان روز دوم گفت: تاکنون مجموعاً ۱۲۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام ۶۸ نفر آن‌ها غیرحضوری بوده است.

قاسم نژاد با اشاره به ترکیب جنسیتی نام نویسندگان‌ در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر بیان کرد: ۱۱۵ تن از داوطلبان ثبت‌نام‌شده در انتخابات شوراهای شهر مرد و ۹ تن دیگر نیز از بانوان هستند.

وی همچنین با اشاره به فراوانی ثبت‌نام کنندگان شهرستانی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان گفت: بیشترین ثبت‌نام کنندگان در رشت و متأسفانه از شهر شفت تاکنون کسی ثبت‌نام نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان همچنین از افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان به‌صورت غیرحضوری در گیلان خبر داد و توصیه کرد در روزهای آینده نیز متقاضیان برای ورود به فرآیند ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا