آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

رهبر معظم انقلاب: حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده

رهبر معظم انقلاب
از حضور ایران در منطقه با بغض و کینه یاد می‌کند. در حالی که حضور ما نظامی نیست. آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند مستشاری بوده. یک جایی هم که اصلاً‌ نظامی‌ها هم وجود ندارد و صرفاً‌ سیاسی است.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عیدمبعث گفتند: داعش را خود آمریکا ایجاد کرد که خودشان اعتراف کردند. هم کسی که ایجاد کرده بود گفت هم کسی که رقیب اون بود گفت. خودشان ایجاد می‌کنند بعد به بهانه وجود داعش پایگاه نظامی ایجاد می‌کنند که می‌خواهیم با داعش مقابله کنیم. امکانات رسانه‌ای مدرن و پول در اختیار داعش قرار می‌دهد و اجازه می‌دهند نفت سوریه را از بین ببرند و بفروشند بعد می‌گویند با داعش مبارزه می‌کنیم.

ایشان افزودند: از حضور ایران در منطقه با بغض و کینه یاد می‌کند. در حالی که حضور ما نظامی نیست. آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند مستشاری بوده. یک جایی هم که اصلاً‌ نظامی‌ها هم وجود ندارد و صرفاً‌ سیاسی است. این را به‌‌عنوان عامل بی‌ثبات‌کننده یاد می‌کنند. در حالی که هرجا حضور پیدا کرده‌ایم برای دفاع از دولت قانونی و به درخواست خودشان حضور پیدا کرده‌ایم. امّا خودشان بدون اجازه به کشوری حمله می‌کنند و پایگاه نظامی ایجاد می‌کنند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا