آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان: ساماندهی حریم رودخانه در چاف و چمخاله یک دستاورد مناسب برای مدیریت شهری است

حریم رودخانهاوسط اکبری مقدم با اشاره به پروژه های مرتبط با حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اقدامات خوبی در چاف و چمخاله صورت گرفته که هم میتواند برای شهروندان جذابیت داشته باشند و هم اینکه در حوزه مدیریت شهری یک دستاورد مناسب است.

به گزارش تدبیرشرق، علی اوسط اکبری مقدم در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه بسیاری از مصوبات جلسه یک و ماه نیم قبل در شهرستان لنگرود با تلاش مدیران شهرستانی، استانی و فرمانداری لنگرود اجرایی شده است، افزود: در جلسه امروز موارد متعددی در حوزه مدیریت شهری، مباحث مربوط به حوزه کشاورزی و برق رسانی به چاه های آب کشاورزی مطرح و مصوب شد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری گیلان با اشاره به برخی پلهای شهرستان از سال گذشته آسیب دیده اند و ممکن است تخریب شوند، افزود: مقرر شد این پلها با قید فوریت تحت مقاوم سازی قرار بگیرند و پس از تامین منابع مالی به طور اساسی رفع خطر شوند.

اوسط اکبری مقدم با اشاره به پروژه های مرتبط با حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اقدامات خوبی در چاف و چمخاله صورت گرفته که هم میتواند برای شهروندان جذابیت داشته باشند و هم اینکه در حوزه مدیریت شهری یک دستاورد مناسب است که علاوه بر حفظ حریم رودخانه ها شاهد استفاده بهینه از این ظرفیتها نیز باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری بدون حضور و مشارکت مردم موفق نخواهد بود، افزود: باید از مشارکت مردم در راستای تحقق اهدافمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن نوروز اظهار کرد: مردم گیلان میهمان نواز هستند اما با توجه به شرایط کرونایی سفرهای کمتری خواهیم داشت و از مردم میخواهیم که برای حفظ سلامتی خود از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: حوزه مدیریت شهری نسبت به مناسب سازی فضای شهری اقدام کند و نکته ای که بر آن تاکید دارم حفظ محیط زیست و کنترل پسماند است که در کل ایام سال باید جدی گرفته شود.

حریم رودخانه

حریم رودخانه

حریم رودخانه

حریم رودخانه

حریم رودخانه

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا