آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سارنگ حسن پور در جلسه تودیع و معارفه فرمانداری شفت: از مردم شفت خاطره خوبی دارم

ایران به گروه و قشر خاصی تعلق ندارد/جمهوریت نظام یعنی همه افراد حق تصمیم گیری در مناسبات سیاسی و اجتماعی کشور را دارند

فرماندار شفت

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شفت با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان شنبه ۱۶ اسفند در محل فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد. در این جلسه از زحمات سارنگ حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان تقدیر و چراغی به عنوان فرماندار شفت معرفی شد.

حسن پور سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شفت در این جلسه با اشاره به حضور ۱۱۵ روزه خود از ۲۱ آبان تا ۱۶ اسفند در فرمانداری شهرستان شفت گفت: همواره تلاش کردم تسریع و تسهیل در امور مردم برای افزایش رضایتمندی سرلوحه کارم قرار بگیرد و تا آخرین روز کاری بر این عهد خویش ایستادم.
حسن پور به تعداد جلسات فنی و تخصصی و بازدیدهای مختلف برگزار شده در سطح شهرستان اشاره کرد و این دستاورد را نتیجه تلاش و کوشش یک تیم دانست و گفت: برگزاری این جلسات و پیگیری کارها نشان می دهد مجموعه فرمانداری شهرستان شفت و‌ کلیه ادارات یک مجموعه واحد بودند.

حسن پور افزود: ظرفیت بسیار خوبی در پرسنل جوان فرمانداری شفت وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست سابق فرمانداری شفت با اشاره به قرار گرفتن شفت جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور گفت: با پیگیری استاندار و تلاش دستگاهها، پروژه های شهرستان که مطالبات بر زمین مانده مردم شفت است سرعت خوبی گرفتند.

وی ادامه داد: ما در این زمان شاهد پیشرفت قابل ملاحظه پروژه تعریض جاده ملاسرا به شفت، تکمیل پل بداب بودیم و‌ امیدواریم پل چوبر نیز تا قبل پایان سال تجهیز کارگاه شود.‌
حسن پور به ثبت روستای جیرده به عنوان روستای ملی سفالگری اشاره کرد و گفت: این اتفاق فرصت بسیار خوبی برای رونق گردشگری شهرستان ایجاد می کند.

حسن پور با اشاره به راه اندازی پالایشگاه خون در شهرستان شفت گفت: توسعه بدون حضور سرمایه گذار رخ نمی دهد در صحبت با سرمایه گذاران این دلگرمی ایجاد شد که مجموعه دولت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان فرش قرمز پهن می کند. سرمایه گذاران نیز این نوید را دادند که تا خرداد سال آینده کلنگ زنی پروژه انجام شود.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به تلاش برای ایجاد فضای باز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گفت: تلاش کردم فضا به گونه ای مدیریت شود که امکان صحبت برای همه اقشار و گروهها وجود داشته باشد. چون معتقدم ایران برای همه ایرانیان است و به گروه و قشر خاصی تعلق ندارد.

حسن پور با اشاره به پیام امام در مورد جمهوریت و اسلامیت نظام گفت: جمهوریت یعنی همه افراد حق تصمیم گیری در مناسبات سیاسی و اجتماعی کشور را دارند. ما پیرو امام هستیم روش و منش فکری ما پیروی از امام و رهبری است و بر این مسیر حرکت خواهیم کرد.
وی از اعتماد استاندار و حمایت معاونین استاندار و همچنین همکاری بهروزی فر نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان تشکر کرد.

حسن پور با بیان اینکه از آحاد مردم شهرستان شفت خاطره خوبی دارم گفت: پیام های پر مهرشان در چند روز اخیر بهترین دستاورد برای من بعد از قریب به چهار ماه فعالیت در شفت است.

آخرین صحبت های حسن پور در فرمانداری شهرستان شفت دو بیت زیر بود:
هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/
هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد/

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

فرماندار شفت

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا