آخرین خبرهااستان هااسلایدر

تاکید بر حضور محسوس نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده/ کمک به زلزله زدگان وظیفه انسانی است

تدبیرشرق، کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور در شهر زلزله زده سی‌سخت در جمع کارکنان انتظامی مستقر در این شهرستان طی سخنانی ضمن تاکید بر تکریم مردم زلزله‌زده در ادامه گفت: کمک به زلزله زدگان وظیفه سازمانی و انسانی ماست.

سردار “کیقباد مصطفایی” در سخنانی و در جمع کارکنان انتظامی مستقر در شهر زلزله زده سی‌سخت طی سخنانی افزود: از آنجایی که کار پلیس هیچ گاه تعطیل بردار نیست و در هنگام حوادثی از این قبیل بایستی حضور پررنگ تری داشته باشد، این روزها کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله بعد از وقوع زلزله در کنار آسیب دیدگان قرار گرفته و تامین امنیت جان و مال مردم را به صورت صد درصد بر عهده دارند.
وی تصریح کرد: شخصا بر عملکرد نیروها نظارت مستقیم داشته و بر حضور مقتدرانه پلیس در مناطق زلزله‌زده تاکید ویژه می‌نمایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات همه نیروهای پلیس، بر ایجاد وضعیت مطلوب و بهینه و شایسته ای که در خور مردم خوب، نجیب و بی ادعای شهر سی سخت باشد اظهار کرد: توجه بیشتر و مهیا کردن امکانات مورد نیاز به منظور خدمات‌دهی به پرسنل آسیب دیده نیروی انتظامی در جریان زلزله و خانواده های آنان نیز مدنظر قرار گیرد.
مصطفایی با تاکید بر اینکه شرایط روز به روز در حال بهبود است، بیان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از درد و آلام مردم را کاهش دهیم.
به گزارش تدبیر شرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی خاطرنشان کرد: پرسنل کلانتری و یگان‌های انتظامی شهرستان دنا، باید آماده پاسخگویی به مردم باشند و با روی گشاده و سعه صدر بالا با آنان برخورد کنند.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا