آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

برتری ملوان ۹ نفره در جام حذفی

ملوان

در رقابت های جام حذفی تیم ملوان توانست با نتیجه سه بر یک از سد رایکای بابل عبور کند.

به گزارش تدبیرشرق، مرحله یک شانزدهم نهایی از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی تیم ملوان انزلی در ورزشگاه تختی به مصاف تیم رایکا بابل رفت که در پایان تیم ملوان با نتیجه سه بر یک توانست تیم رایکای بابل را حذف کند.

مازیار زارع برای این دیدار ابوالفضل عباسی، احمد مهدی زاده، عیسی پرتو، میثم شاهمکوند زاده، سهیل رحمانی، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، پرهام صیاد، وحید فارغ، محمدحسین پور و محمد مهری را در ترکیب تیم قرار داده بود.

نادر دست‌نشان سرمربی رایکا نیز برای تقابل برابر ملوان: سید ابراهیم حسین پور، جواد شفیعی، امیرحسین نادم، شاهین عباسیان، رضا نبی زاده، میثم کریمی، ابوالفضل آذرنوشان، امیرمحمد شیرخانی، مهرداد قاسمی نژاد، جواد علی بابایی و ناصر رضایی را به میدان فرستاده بود.

در این دیدار تیم ملوان بازی را نسبتاً هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۲۲ با گل محمد مهری پیش بیفتد.

در ادامه روند بازی در دقیقه ۴۰ عیسی پرتو بازیکن تیم ملوان با دریافت کارت قرمز از زمین‌بازی اخراج شد و تیم ملوان با نتیجه یک‌بر صفر و ۱۰ نفره نیمه اول را به پایان رساند.

در نیمه دوم که بازی پر برخوردی را شاهد بودیم، تیم رایکا بابل با استفاده از اشتباه مدافعین تیم ملوان در دقیقه ۶۰ توانست توسط محمد رضی پور نتیجه بازی را مساوی کند.

ملوان انزلی که ۱۰ نفره بازی را دنبال می‌کرد با ارائه یک بازی هجومی از خود توانست در دقایق ۷۲ و ۸۹ توسط مهدی هاشمی‌نژاد و حمید حیدری نتیجه بازی را به سود خود کند.

همچنین میثم شاه مکوندزاده در دقیقه ۹۰ بازی از زمین‌بازی اخراج شد و دقایق آخر بازی را ملوان ۹ نفره به پایان رساند.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور، جمعه هشت اسفند در سالن روابط عمومی سازمان لیگ کشور برگزار می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا