آخرین خبرهاخبر داغفرهنگی و هنری

علی حلوی خبر داد؛

هشتمین جشنواره هنری هفت در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (همزمان با عید سعید فطر) برگزار می شود

جشنواره هنری هفت

علی حلوی مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در گفتگویی در خصوص برگزاری هشتمین جشنواره هنری هفت اظهار داشت: این جشنواره در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی ۲۵ اردیبهشت سال آینده (همزمان با عید سعید فطر) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره، حداقل به مدت ۱۵ روز در پلاتو هفت و در صورت اخذ مجوز در مجتمع خاتم الانبیا(ص) برگزار خواهد شد.
حلوی در ادامه به اجرای عمومی نمایش پستوخانه، کاری از کارگاه نمایش هفت اشاره کرد و گفت: این نمایش به کارگردانی بهزاد صدقیانی به مدت ۸ شب، اسفند امسال در پلاتو هفت اجرای عمومی خواهد شد. امیدوارم شرایط کرونایی، اجازه اجرای عمومی این نمایش را به ما بدهد.
مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در ادامه به تشریح بخش های جشنواره هشتم هفت اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و کلیپ (محصول کارگاه سینمایی) آماده اکران شده و امیدوارم تعداد آثار سینمایی تا زمان جشنواره افزایش یابد. همچنین سه اثر سینمایی در بخش کودک، در هشتمین جشنواره هفت اکران خواهد شد.
وی ادامه داد: بخش دوبله زیر نظر حسین توسلی با دوبله آثار جذاب سینمایی و انیمیشن حضور خواهند داشت که از جمله بخش های جذاب سالهای اخیر بوده است. همچنین سه رادیو تئاتر هم کاری از کارگاه بیان هفت، زیرنظر مریم واحد آماده خواهد شد که ار بخش های جدید جشنواره سال آینده خواهد بود.
حلوی به اجرای تئاتر در جشنواره هم اشاره کرد و افزود: اجرای نمایش های کارگاه تئاتر پیشرفته در جشنواره پیش رو (هر نمایش ۳ سانس اجرا ) خواهد بود که هنرجویان این بخش در حال آماده سازی آثار خود هستند. همچنین ۱۴ نمایش جذاب کودک و نوجوان کاری از هنرمندان آینده دار هفت به روی صحنه خواهد رفت.
حلوی در پایان اجرای نمایشنامه خوانی در جشنواره سال آینده را وعده داد و اظهار امیدواری کرد با کمتر شدن آمار کرونا، هشتمین جشنواره هفت با بهترین شرایط ممکن برگزار شود.

/روابط عمومی جشنواره هنری هفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا