آخرین خبرهاخبر داغیادداشت

خدمت دربهارستان ارجح‌تر است یا خدمت در پاستور؟؟ شما بگویید

خدمت

واضح است به کشوری میتوان گفت توسعه یافته که قوانین مستحکم و کاملی داشته باشد؛ نه قوانینی که برخی مواقع دچار دوربرگردان‌های خطرآفرین و حادثه‌ساز میشود.

پس ایمان داشته باشیم اگر در جامعه‌ای میزان خلاف درقوه مجریه زیادشد، نباید ضعف قانون را کتمان یا از آن چشم‌پوشی کرد!
آن هم درشرایطی که گفته می شود این مجلس ،مجلس انقلابی است. اینگونه است که چندین سوال مختلف ذهن مخاطب را مشغول و سردرگم می‌کند.
مگر نه اینکه هدف از یک مجلس انقلابی، دگرگونی مثبت و تغییرات موثر درفرایند واجرایست؟!
آیا ملت حق ندارند از یک مجلس انقلابی انتظار داشته باشند تا مردم را امیدوار به آن‌چیزی کنند که آنان را از میزان مشارکت در عرصه‌های همراهی با انقلاب خدا ناکرده ناامیدکرده بود؟؟
حال چه شده است که جناب رئیس مجلس، خدمت کردن درساختمان پاستور را برخدمت درمجلس ترجیح داده است؟! و آیا این مردم نخواهند پرسید
مگر گزینش شما دراین سمت توسط همین مردم ،کم اهمیت تراز ریاست جمهوری است؟؟
جناب قالیباف آیا ما مردم حق نداریم از شما بپرسیم چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت ودرازمدت شما دراین سمت ریاست خانه‌ی ملت، چه بود وچه عاملی باعث دلسردی شمادراین جایگاه شده است؟؟
آقای محمدباقر قالیباف ، آیا این بد است ازشما خواسته شود که «وان مواعد که تو کردی مرود از یادت»؟
جناب رئیس مجلس شورای اسلامی، این حرف ما، نه به جهت مخالفت ویا خدای ناکرده معاندت می باشد بلکه ازسری مطالبات نقادانه است تا خدا ناکرده مردم بیش از این نگویند مجلس دیگر در راس امورنیست!!
بخصوص پس از اینکه اینهمه دربوق وکرناها کردند که این مجلس، مجلس انقلابی است و با این قبیل ادعاها گوش فلک را هم کر کردند.
جناب قالیباف معنی این سطور این نیست که مسیر انتخاب من ،درانتخابات ازقبل تعیین شده است.
حرف منِ اصحاب رسانه به دلیل جایگاهی است که مردم به شما عطاکردند. مبادا تصورشود این همه قیل و قال‌های شما در مجلس به طمع صندلی ساختمان پاستور است!!
جناب رئیس، نوشته هایم دلسوزانه است وعاری از ادبیاتی است که مدتی هاست درکشورما رسم شده است. قصد اینجانب این نیست که با ردیف کردن کلمات نابجا و مغلطه آمیز خدای ناکرده بی احترامیی متوجه شما شود. حرف خود را را در مقوله‌ای از نقد برادرانه گنجاندم و خلاص. بنده نه نویسنده کتاب هستم ، نه پیشینه ای درشناخت به اصطلاح منقلی ها دارم ونه مانند مدیری در صدا وسیما اهل
عذری بدتر ازگناه آوردن. اینجانب عضوی از این جامعه است که تلاش می‌کند با ادبیات صحیح و دلسوزانه، نقدصحیح وسلیم را ترویج کنم .
انچه امروز مردم را بیش ازپیش درکنارگرانی ،نابسامانی اقتصادی وتحریم ها ظالمانه آزار میدهد درگیری های لفظی مقامات درفضای رسانه ها ورسانه ملی است.
شایدمدتهاست که این سوال مثل خوره مغزها را می خورد که چگونه می شودبه توسعه رسید اما اعتقادی به تغییردرسیاست خارجی نداشت؟ و دلایل این همه عنصر معاند و دشمنهای ریز و درشت خارجی حتی از بین کشورهای همسایه و خاور میانه با کهن دیار عزیز “ایران” چیست ؟
بنده فقط یک روستازاده‌ام که در بچگی همواره میدید کرم ابریشم چگونه به دور خود تار،می‌تند و خود را محبوس میکند در آن تار خودتنیده !!
به خاطر دارم از این موضوع دلگیر بودم ولی می گفتم ارزش آن را داردچرا که ماحصل این زجر و تنهایی، در نهایت ابریشم است ، پارچه‌ای گران بها.
آقای قالیباف، این روزها در خبرها می شنویم که برخی ازکشورها، پول های مارا بلوکه می کنندچون درلیست سیاه مجمع اف ای تی اف هستیم و درجهان فقط دوکشوردراین لیست سیاه قراردارند، شما بفرمایید اقدام مجلس دراین خصوص چه بوده است ؟
جناب ریس مجلس ، مدتهاست که به دورخود فقط تار تنیده‌ایم و منتظرپارچه گران بهای ابریشم هستیم.
کدام پارچه نصیب ماشده است؟؟ شما بفرمایید
والسلام
علی علی پور

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا