آخرین خبرهاسیاسیملی

واکنش روحانی به حذف نام امام از بیانیه ۲۲ بهمن: کام ملت را تلخ کردید

تدبیرشرق/هیئت وزیران در جلسه عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ بهمن) که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری آقای قاسم سلیمانی دشتکی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه ، استاندار جدید خوزستان را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان بخصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

در این جلسه همچنین وزرای اطلاعات و کشور از برنامه سازماندهی شده اخلال در نظم عمومی و توهین به رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن گزارش دادند و آن را ادامه تخریب‌های سازمان یافته ای دانستند که از سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون ادامه و استمرار یافته است.

روحانی با ابراز تاسف از غربت امام راحل در بیانیه رسمی ۲۲ بهمن سال جاری، گفت: کام ملت شیفته و عاشق امام در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از این بابت بسیار تلخ شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا