آخرین خبرهااجتماعیملی

فرخی: مردم از سفر به مناطق شمالی به خصوص گیلان خودداری کنند

تدبیرشرق/رسول فرخی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تعطیلات پیش‌رو گفت: در این ایام تعطیلات از مردم به خصوص شهروندان تهرانی تقاضا داریم از سفر به استان‌های شمالی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کرونا همچنان در کمین است و می‌تازد، افزود: یکی از راه‌های مقابله با کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی است بنابراین تمام تلاش مردم در رعایت پروتکل‌ها الزامی است.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:معمولاً در تعطیلات، اولیه گزینه مردم برای سفر، مناطق شمالی کشور است. اما با توجه به شیوع کرونا به جهت حفظ سلامت مردم تقاضا داریم از سفر به این مناطق خودداری کنند.

فرخی افزود: امیدواریم با کنترل ویروس کرونا و محو شدن آن از دنیا سفر مردم مجدداً به مناطق شمالی آغاز شود تا همه هموطنان ما آزادانه از طبیعت خوب شمال استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هنوز مناطق شمالی از لحاظ کرونا به حالت عادی برنگشته افزود: مسئولان استان گیلان تلاش‌های زیادی برای کنترل کرونا داشتند و اینجانب به عنوان یک نماینده استان از مدیران بهداشت و درمان استان، مدیران مرتبط با بیماری کرونا، استاندار محترم، رئیس دانشکده علوم پزشکی استان و … در مهار کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا