آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

حضور چشم‌گیر خودرویی گیلانیان در جشن ۲۲ بهمن + فیلم

حضور پرشور خودرویی

مردم همیشه در صحنه گیلان، امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی، حضور پرشور خودرویی و موتوری را در جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ثبت کردند.

به گزارش تدبیرشرق، یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود و بنا بر تمهیدات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به‌صورت ویژه‌ای در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

دیار حماسه‌سازان هشت دی نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور پرشور و با بصیرت خود با صورت‌های ماسک‌زده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در جاده فرودگاه سردار جنگل در قالب کاروان خودرویی جشن باشکوه پیروزی انقلاب را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند.

ورود صدها دستگاه خودروی سواری در فرودگاه سردار جنگل با حضور خانواده‌ها با پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، جلوه‌ای حماسی به جشن باشکوه مردم گیلان بخشید.

امروز بسیاری از خودروهای حاضر در فرودگاه پخش آهنگ‌های حماسی و مناسبتی شور جشن انقلاب را مضاعف کردند و نوجوانان دیار میرزا با تکان دادن پرچم‌ ایران حرارت خاصی به مراسم بخشیده‌اند.

علاوه بر شعارنوشت‌های “مرگ بر آمریکا” و “مرگ‌بر اسرائیل” در دست مردم گیلان، تمثال سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم ‌می‌خورد.

در این مراسم که به صورت زنده از صداوسیمای مرکز باران به تصویر کشیده شده، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایراد سخن کرده و از حضور حماسی مردم گیلان در جشن پیروزی انقلاب تقدیر کرد.

کاروان خودرویی و موتوری گیلانیان از فرودگاه سردار جنگل رشت به سمت مصلای این شهر حرکت کردند تا شیرینی حضور پرشور خود را با همشهریان تقسیم کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا