آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

توقف خانگی استقلال ملاثانی مقابل چوکا تالش

استقلال ملاثانی

دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و چوکا تالش در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیداستقلال ملاثانی.

به گزارش تدبیرشرق، استقلال ملاثانی و چوکا تالش، در دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ دسته یک با یک روز تأخیر در ورزشگاه تختی اهواز مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، دو تیم به‌تساوی بدون گل رضایت دادند.

علی‌اکبر آهکی، امیر سواری، مهدی بریحی، سید حمزه پورموسوی، سجاد بازگیر، سجاد عبدویی، سجاد تمیمی، محمد مدملیسی، علیرضا خوش کفا، رضا آنتیک و توفیق ربیعی در این بازی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین محمدعلی فرامرزی، امیرحسین صالحی، کنعان طاهرنژاد، کیوان محمدنژاد، سامان نورمحمدی، ایمان شوریابی، امیررضا غمناک، علیرضا مصطفایی، نادر هوشیار، هانی نژاد تمیمی و بهزاد یوسفعلی پور ترکیب تیم چوکا تالش را تشکیل دادند.

در نیمه نخست این دیدار، چوکا تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم تیم استقلال ملاثانی باوجوداینکه توپ و میدان را در اختیار داشت، نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده لازم را ببرد.

در این بازی از حضور خبرنگاران و تماشاگران ممانعت شد؛ همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط نمایندگان سازمان لیگ حاضر در ورزشگاه رعایت شد.

استقلال ملاثانی با این تساوی، ۱۸ امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول صعود کرد. چوکا هم با ۱۳ امتیاز، همچنان در جایگاه پانزدهم جدول لیگ یک حضور دارد.

چوکا تالش از ۱۳ بازی ۱۳ امتیاز دارد و در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و نسبت به دو نماینده گیلان یعنی ملوان و شهرداری آستارا شرایط خوبی نیست و با توجه به ادامه یافتن این روند آینده خوبی در انتظار این تیم ریشه‌دار نخواهد بود.

این دیدار قرار بود روز گذشته برگزار شود که به دلیل بارش شدید باران، به امروز موکول شد.

نتایج سایر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

خوشه طلایی ساوه یک – قشقایی شیراز صفر

مس کرمان یک – ملوان بندر انزلی صفر

نود ارومیه یک – آرمان گهر سیرجان صفر

شهرداری آستارا ۲ – رایکای بابل یک

فجر سپاسی شیراز صفر – استقلال خوزستان صفر

گل ریحان البرز ۳ – هوادار تهران یک

بادران تهران یک – پارس جنوبی جم صفر

شاهین شهرداری بوشهر صفر – خیبر خرم‌آباد صفر

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا