آخرین خبرهااستان ها

تداوم حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است

فرمانده سپاه قدس گیلان:

تدبیرشرق/سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش مجازی تجلیل از روحانیون ایثارگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان در رشت اظهار کرد: قیام امام خمینی (ره) برای تحقق انقلاب اسلامی اقدامی بود که سال‌ها باید بگذرد تا عظمت حقیقی آن درک شود.

وی پایان سلطه‌پذیری ایران را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که ایران در تمام تحولات جهانی نقش‌آفرین است و تفکر انقلاب همواره بیش‌ازپیش در جهان در حال صدور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان روحانیت را نعمتی بزرگ برشمرد و افزود: لازمه ادامه حیات سپاه حفظ معنویت است که این عامل نیز به تلاش روحانیون بزرگوار محقق می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن برای ترویج ابتذال در جامعه گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ابتکار و خلاقیت در حوزه فرهنگ و رسانه لازمه موفقیت در این نبرد نابرابر است.

وی با تأکید بر لزوم تربیت نیروهای انقلاب و مؤمن برای ترویج تفکر اسلام و انقلاب در جامعه افزود: روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اتخاذ رویکرد مسجد محوری باید در مسیر تحقق این امر مهم گام بردارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تداوم حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است، گفت: باید هوشیار باشیم تا در دوران بحران‌های اقتصادی رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش نکنیم و همواره پشتیبان آن‌ها باشیم.

انقلاب اسلامی امانت الهی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با گرامیداشت فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خمینی (ره) انقلاب اسلامی را انفجار نور دانستند و امروز لازم است تا بررسی کنیم و ببینیم که نورانیت انقلاب از چه عواملی نشات ‌می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی با اشاره به تجارب دوران دفاع مقدس بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که برخی سربازان عراقی تسلیم می‌شدند و در کنار رزمندگان ما به نبرد علیه رژیم بعث می‌پرداختند؛ این مسئله اتفاق نمی‌افتاد مگر به سبب نورانیت انقلاب اسلامی.

وی انقلاب اسلامی را امانت الهی دانست و افزود: اراده الهی این است که انقلاب اسلامی هرروز بیش از گذشته توسعه پیدا کند و این وظیفه ماست که سربازی درست‌کار برای تحقق اهداف انقلاب باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم که به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان گیلان برگزار شد، از ۱۵۰ نفر از روحانیون ایثارگر استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا