آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

پیام شرکت انبوه سازان آرش بمناسبت آغاز دهه فجر و ورود حضرت امام(ره) به کشور

دهه فجر

به گزارش تدبیرشرق, در این پیام آمده است: امروز ۱۲ بهمن و همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷ با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) نام گذاری شده است.

ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و ایستادگی مقتدرانه ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در برابر اقدامات مذبوحانه استبداد ستم شاهی و قدرت های پوشالی جهان است. این حماسه جاوید و ماندگار با راهبری های رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) امید و خودباوری را برای آزادیخواهان به ارمغان آورد و فریاد عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.

انقلاب به ویژه در آموزش و آگاهی بخشی در زمینه های سیاسی، نظامی و صنعتی به نسل جوانِ انقلابی، نقطه عطفی در تاریخ جامعه ایران به شمار می رود.

امروزه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، که از همه جا سرخورده شده اند و در آزمایش همه راه های مقابله با انقلاب شکست خورده اند، بهترین راه برخورد با انقلاب را منحصراً مقابله با فرهنگ این ملت و مخصوصاً تهاجم اقتصادی می دانند، که با یاری خداوند و هوشیاری مسئولان نظام، دشمن را در این نبرد نیز شکست خواهیم داد.

انقلاب اسلامی ایران امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید؛ زیرا با وقوع این انقلاب مسلمانان جهان به شخصیت خود پی بردند و دریافتند که می توانند آزاد و بدون وابستگی به قدرتهای بیگانه، زندگی شرافتمندانه و پر افتخار داشته باشند و زیر بار استثمار و استعمار هیچ قدرتی نباشند.

بدینوسیله چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» را گرامی می داریم.

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

شرکت انبوه سازان آرش (آرش مال منطقه آزاد انزلی)

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا