آخرین خبرهااستان هااسلایدر

آنها که می گویند واکسن کرونا را باید از آمریکا بیاوریم دشمن ملت ایران هستند!

آیت الله فلاحتی: مردم آمریکا از عملکرد سران خود به ستوه آمده اند

تدبیرشرق/نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد دلهره برای خانواده های پاکدامن را از آثار بی حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت: بی حجابی و بی بندوباری امنیت دینی و اخلاقی جامعه را زیر سئوال می برد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در سخنان پیام جمعه رشت که بدون حضور مستمع در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: بی حجابی، بی عفتی و بد حجابی زنان از زمینه های چشم چرانی در جامعه محسوب می شود البته بد حجابی برای مردان نیز هست.

وی به آثار بی حجابی و بی عفتی در جامعه اشاره کرد و افزود: رقابت بر سر زیبایی، کاهش ارزش زن و کاهش آمار ازدواج از آثار بی حجابی در جامعه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایجاد دلهره برای خانواده های پاکدامن از آثار بی حجابی در جامعه است، تصریح کرد: بی حجابی موجب سوء قصد و تجاوز به عنف به ویژه به زنان در جامعه می شود ضمن اینکه امنیت دینی و اخلاقی جامعه زیر سئوال می رود.

آیت الله فلاحتی به ترویج بی عفتی و بی بندوباری در جوامع لیبرال منش اشاره کرد و گفت: مردم جوامع لیبرالیستی آن قدر غرق در فساد و شهوت رانی هستند که به حکومت های خود فکر نمی کنند و براین اساس بیشترین ریزش را در این حکومت ها داریم.

وی با اشاره به اینکه توسعه فساد و فحشا از آثار بی حجابی در جامعه است، بیان کرد: جامعه اسلامی باید در سایه اسلام، قرآن و احکام خدا زندگی کند و خدا را شاکریم در جامعه اسلامی بی حجابی و بی عفتی یا نیست یا در حد اندک است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به سالروز رحلت ام البنین(س) بانوی بزرگ اسلام، همسر امیر مومنان علی(ع) و مادر ابوالفضل عباس(ع) یگانه قهرمان کربلا اشاره کرد و یادآور شد: این روز به عنوان تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و همسران و مادران شهیدان با اقتدا به این بانوی بزرگ همسران و فرزندان خود را تقدیم راه خدا کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رزمایش های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نیمه دوم تا ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: رزمایش های جمهوری اسلامی ایران سبب اقتدار نظام اسلامی، امید مردم منطقه و تقویت مقاومت در منطقه شده است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی خریداری نکردن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با اصل واکسیناسیون مخالف نیستند و واکسن فلج اطفال که موجب ریشه کنی این بیماری در کشور شد به دستور ایشان انجام شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی تاکید دارند، اظهار کرد: آنها که به نفع دشمن نغمه سرایی می کنند و می گویند واکسن کرونا را باید از آمریکا بیاوریم یدک کش و یاران آمریکا و دشمن ملت ایران هستند.

آیت الله فلاحتی به خواسته ملت ایران از مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: اینقدر برای برگرداندن دولت بایدن به میز مذاکره تلاش نکنید زیرا ما در نشست های برجامی به تعهدات خود عمل کردیم و جمهوری اسلامی ایران صداقت خود را به دنیا نشان داد.

وی با تاکید براینکه دولت بایدن براساس برجام باید تحریم ها علیه ملت ایران را بردارد و حقوق مردم ما را رعایت کند، بیان کرد: مفاد برجام باید به صورت متناظر عمل شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار برگرداندن اموال بلوکه شده ایران در آمریکا شد و تصریح کرد: آمریکا نباید هیچگونه خواسته ای نسبت به موشک های جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه از رفتن ترامپ و آمدن بایدن نه خوشحال و نه ناراحت هستیم، یادآور شد: روزی خوشحال می شویم که اسلام و قانون خدا بر زندگی بشر حاکم شود.

وی با اظهار خوشبینی نسبت به آینده جهان، خاطرنشان کرد: روزی خوشحال می شویم که امام زمان(عج) حاکم بر جوامع بشری باشد و این برگرفته از دین اسلام است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا امروز در ذلت به سر می برد و روبه افول است، اظهار کرد: مردم آمریکا از عملکرد سران خود به ستوه آمده اند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا